Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1194
Z toho za letošní rok:12
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#39650Neschopnost řidiče OPAKOVANÁ

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
12.02.2020, před 4 lety

Kateřina Kopecká

Znění stížnosti

Dobrý den, dělám to nerada, ale už mi došla trpělivost s řidičem co jezdí Chrastavu. Když opomenu to nepříjemné a otrávené jednání se zákazníkem, tak to, že se vymluví, že s velkým autem nezajede na adresu a máme si to vyzvednout v Liberci 10 km dál ač si člověk zaplatí nemalou částku za dopravu. Na adresu se dá zajet úplně v pohodě i s velkým autem. Není to poprvé co jsem se službou PPL konkrétně s řidičem nespokojená....Já s nemocnými dětmi teď budu muset zařídit vyzvednutí někde kdesi. Budu se do budoucna soustředit na to, aby jsem už nemusela Vaši službu využít. Děkuji za pochopení a doporučuji udělat krok, aby někdo takový nepokazil celkovou pověst Vaši služby.


Produkt

Nejlevnejsinabytek.cz objednávka ze dne. 10.22020 č.120004369, Obývací stěna NEJBY v barvě dub sonoma/bílá


Požadované řešení

řešení je plně ve Vaší kompetenci a je jen na Vás jaké proti tomu uděláte opatření.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému