Počet nahlášených stížností: | 1194 |
Z toho za letošní rok: | 12 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den, dělám to nerada, ale už mi došla trpělivost s řidičem co jezdí Chrastavu. Když opomenu to nepříjemné a otrávené jednání se zákazníkem, tak to, že se vymluví, že s velkým autem nezajede na adresu a máme si to vyzvednout v Liberci 10 km dál ač si člověk zaplatí nemalou částku za dopravu. Na adresu se dá zajet úplně v pohodě i s velkým autem. Není to poprvé co jsem se službou PPL konkrétně s řidičem nespokojená....Já s nemocnými dětmi teď budu muset zařídit vyzvednutí někde kdesi. Budu se do budoucna soustředit na to, aby jsem už nemusela Vaši službu využít. Děkuji za pochopení a doporučuji udělat krok, aby někdo takový nepokazil celkovou pověst Vaši služby.
Nejlevnejsinabytek.cz objednávka ze dne. 10.22020 č.120004369, Obývací stěna NEJBY v barvě dub sonoma/bílá
řešení je plně ve Vaší kompetenci a je jen na Vás jaké proti tomu uděláte opatření.
|
Tweet |