Společnost


HS plus d.o.o.

Počet nahlášených stížností:206
Z toho za letošní rok:16
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 11 stížnostech.

#39679Žádný návod v češtině

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 9 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.02.2020, před 3 měsíci

František Čechal

Znění stížnosti

Chybí návod v češtině který má snad dle zákona být......


Požadované řešení

Návod nebo vrácení zboží


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2020 09:27, před 3 měsíci

Prodávající je mimo jiné povinen řádně informovat spotřebitele o vlastnostech prodávaného zboží a o způsobu jeho použití. Jestliže je to potřebné s ohledem na povahu zboží, způsob a dobu jeho užívání, je prodávající povinen zajistit, aby tyto informace byly obsaženy v přiloženém písemném návodu v českém jazyce a aby byly srozumitelné. Této povinnosti se nemůže prodávající zprostit poukazem na skutečnost, že mu potřebné nebo správné informace neposkytl výrobce, dovozce nebo dodavatel. Tyto povinnosti se však nevztahují na případy, kdy se jedná o zřejmé nebo obecně známé skutečnosti.

Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.

Reakce společnosti

Publikováno
20.2.2020 10:08, před 3 měsíci

Dobrý deň, prosíme zákazníka nech nás kontaktuje na info@vigoshop.cz pre upresnenie údajov. Ďakujem.


Vigoshop

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.3.2020 21:21, před 2 měsíci

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.4.2020 15:16, před měsícem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.