Počet nahlášených stížností: | 654 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
reklamovala jsem svůj telefon po 10 měsících od jeho nákupu.
V reklamaci jsem uvedla následujícíc potíže
- dispej nereaguje na dotek, barevné pruhy
- předtím nešel zapnout, při pokusu o to nejdřív nabíhal, ale pak se opět vypnul, a tak pořád dokola.
Na dispeji mobilu je prasklina, která vznikla již před půl rokem a na funkčnost telefonu to nemělo žádný vliv. (Tohle jsem také uvedla při popisu reklamace.)
Po pár dnech mi od paní z toho eshopu přišla cenová nabídka na opravu dispeje s tím, že mi reklamaci zamítají. Nejdřív nebyl uveden ani důvod. Po chvíli mailové komunikace jsem paní požádala o servisní protokol, abych mohla cenovou nabídku zhodnotit.
Následoval týden mlčení a pak konečné rozhodnutí o zamítnutí reklamace.
Zboží přišlo navíc jiným dopravcem, než kterým mě informovali, že dorazí.
V přiloženém dokumentu v balíku jsem se dočetla o stavu mého telefonu - jen prasklina a škrábance,nic o celkové nefunkčnosti telefonu.
Navíc měl na sobě telefon celou dobu ochranné sklo a tak se obávám, jestli při vybalení telefonu neudělali jen zběžné ohledání, a když zjistili existenci praskliny, už se tím dál nezabývali.
Servisního protokolu nebo jiného odborného vyjádření jsem se také nedočkala.
Jediné, s čím se mám spokojit je vyjádření technika: "Při diagnostikování přístroje, bylo zjištěno poškození LCD, z tohoto důvodu je možná pouze placená oprava."
Xiaomi Redmi Note 6 Pro 3GB RAM 32GB ROM Rose Gold, 868931033574838
Oprava, výměna zboží nebo vrácení peněz, které by mi umožnilo koupi nového funkčního telefonu.
|
Tweet |