Počet nahlášených stížností: | 227 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, dne 30.9.2019 jsem zakoupila na Datart.cz vestavnou troubu Candy. Ta se před 2 dny porouchala, volala jsem hned na linku datart, kde mi řekli, že si já mám sehnat autorizační středisko a tam vyžadovat opravu. Na mou otázku, proč mi spotřebič ne vymění, když se závada vyskytla do 6 měsíců od zakoupení, mi arogantně řekli, že tohle teda ne, že si já mám sehnat to autorizační středisko a vše si zařídit. Je teda vrchol, že mi nehodlají spotřebič výměnit a ještě větší teda je, že ani mi neseženu opraváře. Můžou si tohle vůbec dovolit? Já teď budu čekat víc jak týden na opraváře a jelikož už jsem takhle jednou reklamovala sušičku a opravovali ji tim stylem, že nejdřív opravář přijede, udělá že mě pitomce, že to funguje, co jako chci a pak přijede podruhé a podjel s tím, že musí objednat součástku a měsíc se neozve, tak mám strach, že to bude úplně stejné s tou troubou. Můžou takhle se chovat? Že mi neumožní výměnu spotřebiče, když koupě byla před 4 měsíci? A opravdu jsem já povinna si hledat opraváře? Děkuji za odpověď
Nefunkční vestavná trouba Candy stará 4 měsíce
Vrácení peněz nebo aspoň výměna zboží
|
Tweet |