Společnost


ELEKTROMETAL SERVIS Ing. Hilský a syn, spol. s.r.o.

Počet nahlášených stížností:10
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#3974Koupě pračky AEG na internetu č.14PP33971 a následovné odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 6 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
07.08.2014, před 7 lety

Josef Košek

Znění stížnosti

Dobrý den u výše uvedeného prodejce jsem na internetu objednal nabízenou pračku Siemens,druhý den mi oznámili že pračka již není skladem. Místo ní mi nabídli pračku AEG, přistoupil jsem na to protože tato byla úzká a vhodná do mého bytu. Pračku mi dovezli 17/07/14,pračku jsem 2x použil,jednou k vyčištění (dle návodu bez prádla) a podruhé s prádlem.Bohužel jsem zjistil,že mi pračka nevyhovuje ani ovládání a hlavně velkou hlučností.Dne 21/07 jsem oznámil prodejci odstoupení od smlouvy a vrácení pračky.Po telefonu mi bylo sděleno,že si dopravu musím zajistit sám a že mi vrácení pračky bude stát nemalé peníze.Pračku jsem vyčistil,zabalit částečné do původního obalu a neshledal jsem na ni žádná poškození.Pračka byla dopravena k prodejci 23/07 firmou Expres Van s.r.o.Při dotazu na prodejce,zda bych měl být přítomen při předání mi bylo sděleno,že není potřeba.Čekal jsem,že mi oznámí,že pračku obdrželi,ale ani se neozvali,až na moji urgenci 27/07 mi odpověděli na urgenci mailem,že pračka dorazila a peníze obdržím do 14 dnů.Dne 30/07 jsem obdržel fakturu,kde mi bylo vráceno pouze 6 826,-Kč s tím že mi bylo od původně zaplacené ceny odečteno 1 498,-Kč za údajné poškrábání horní desky,které prý nebylo způsobeno přepravou.
Dne 31/07 jsem se osobně dostavil do obchodu k prodejci v Libni,kde mi bylo sděleno,že vše vyřizoval p.Hilský a ten na mně neměl čas.Požadoval jsem pouze,aby mně ukázali to údajné poškrábání.Řekl mi,ať mu to napíši do mailu,že mi odpoví.V mailu mi sdělil,že pračka již bude asi prodaná a není k vidění.Ptám se,zda je možné někomu strhnout skoro 1500,-Kč jako sankci za údajné poškrábání,které tam při balení pračky před přepravou nebylo?
A navíc tvrdí,že při převzetí tam bylo zjištěno poškrábání na horní desce (deska je z velmi odolného tvrzeného plastu),které nebylo způsobeno přepravou...a hlavně,jak se může lišit záznam na přepravním listu dopravce Expres Van při dodání od kopie zaslané prodejcem Elektrometal? Může takto prodejce pokutovat zákazníka,aniž by mu to údajné poškození prokázal a hlavně oznámil včas,dokud je poškození na zboží možno ověřit? Nutno ještě dodat,že po mém oznámení,že odstoupím od smlouvy a pračku vracím,se mnou odmítali jednat a chovali se ke mně místy arogantně.


Produkt

pračka AEG L60260SL pračka pravděpodobně ležela již nějakou dobu ve skladu,odřené rohy kartonu horní desky až k polystyrénu


Požadované řešení

Vrátit neoprávněně strženou částku z původně zaplacené ceny tj.1498,-Kč,nebo prokázat údajné poškrábání (doposud mi jej nikdo neukázal ale ani neměl zájem mi o tom včas informovat).Nemám důvěru v že stržená částka je adekvátní k údajnému poškrábání, pokud tam vůbec nějaké bylo...


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.8.2014 15:04, před 7 lety

Pokud někdo uplatňuje nárok z odpovědnosti za škodu, musí vznik a výši škody prokázat. Prodávající si měl stav zboží zdokumentovat a tuto dokumentaci předložit jako důkaz. Není-li uvedeno v záznamu dopravce, že zboží bylo při převzetí poškozené, bude se tato skutečnost prodávajícímu hůře prokazovat. Vhodné by bylo, kdyby spotřebitel mohl doložit například fotografii zboží, která by zachycovala jeho stav při odeslání. Pokud by byl přepravní obal viditelně poškozený, neměl prodávající zásilku vůbec přebírat, případně ji ihned po převzetí zkontrolovat a poškození reklamovat.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.5.2015 16:49, před 6 lety

Vzhledem k tomu, že podnikatelský subjekt doposud nevyužil možnosti vyjádřit se, tímto stížnost uzavíráme pro nereakci podnikatele.