Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:2282
Z toho za letošní rok:58
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#39779Nekomunikace, nedodané zboží, lež

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

14 hodin 59 minut

Detail stížnosti

Publikováno
16.02.2020, před měsícem

Zdeněk Vedral

Znění stížnosti

Zboží zaslané z Číny a dnes jsem se dozvěděl, že se toulá po České republice. Nadzvedla mě informace, že dne 30.1.2020 byla komunikace s adresátem. Kdybych dostal informaci že něco požadují doložil bych potřebné ale tuto informaci jsem se dozvěděl až dnes, když jsem začal zboží hledat v jakém je stavu doručení. zde je výčet toho, co jsem našel u aplikace sledování zásilek. !!!!
10.2.2020 Dodání zásilky. 68716 dodejna I Boršice u Buchlovic
10.2.2020 Doručování zásilky. 68716 dodejna I Boršice u Buchlovic
10.2.2020 Příprava zásilky k doručení. 68716 dodejna I Boršice u Buchlovic
7.2.2020 Přeprava zásilky k dodací poště.
7.2.2020 Zásilka vypravena z třídícího centra. 65502 SPU Brno 02
7.2.2020 Zásilka v přepravě.
6.2.2020 Zásilka převzata do přepravy.
6.2.2020 Podací číslo zásilky ze země původu: CP408168935CN.
30.1.2020 Komunikace s adresátem o uložení zásilky v dočasném skladu - nutné doložení hodnoty zboží.
29.1.2020 Uložení zásilky na vyměňovací poště. 22000 vyměňovací pošta Praha 120
28.1.2020 Příprava zásilky k celnímu řízení. 22000 vyměňovací pošta Praha 120
28.1.2020 Převzetí zásilky vyměňovací poštou. 22000 vyměňovací pošta Praha 120
15.1.2020 Odeslání zásilky do České republiky.
10.1.2020 Zásilka převzata do přepravy.


Produkt

balíček Aliexpress


Požadované řešení

Řádné vyrozumění a dodání zboží.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.2.2020 08:53, před měsícem

Reklamovat poskytovanou službu lze na kterékoliv poště, spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může stěžovatel podat do jednoho měsíce námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.

Proti zamítnuté reklamaci je také možné se bránit pomocí postupů České pošty. Česká pošta se odmítla zabývat stížnostmi svých zákazníků podanými prostřednictvím služby mimosoudního řešení sporů VašeStížnosti.cz, neboť disponuje vlastním systémem řešení stížností, který považuje za plně dostačující. Není-li spotřebitel spokojen s poskytováním poštovních služeb, může kromě uplatnění reklamace podat i stížnost. Stěžovat si můžete i telefonicky nebo e-mailem.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman