Společnost


GAJO GROUP d.o.o.

Počet nahlášených stížností:40
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#39783Nelze reklamovat

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.02.2020, před 4 lety

Ludvík Moravec

Znění stížnosti

Objednal jsem a pomocí PayPal zaplatil 2 ks pokojové antény.
Je to nefunkční výrobek, chtěl jej vrátit zpět a požadoval vrácení peněz (958 Kč zapl. převodem z mBank 31. 1.2020). Jenže reklamační protokol po vyplnění všech údajů nefunguje.
Zkoušel jsem to mnohokráte.
Objednané zboží doručila firma GLS ze skladu č. 59, Dolany u Červených Peček 73.


Produkt

DIGITAL INDOOR TV ANTENA


Požadované řešení

Pomocí "reklamačního protokolu" jsem se snažil o vrácení peněz s uvedením adresy, kam mám tento nefunkční výrobek vrátit. Opakovaně se reklamaci nepodařilo dokončit.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému