Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2791
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#39789Zrušenie prémiového členstva na Be2

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 1 den 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.02.2020, před 4 lety

Jakub Hazucha

Znění stížnosti

Dobrý deň,
v polke decembra som sa zaregistroval na zoznamke Be2. Kúpil som si skúšobné premiové členstvo tuším na týždeň za pár euro. Kedže zoznamka bola plná očividne falošných profilov, prestal som na ňu chodiť. Bez upozornenia by bolo predľžené mesačné prémiové členstvo a dňa 13.2. som si v spame náhodou našiel upomienku k platbe 60.96 euro s tým, že ak nezaplatím bude daná suma vymáhaná. Sumu som zaplatil prevodom na účet, o čom aj mám doklad. No aj tak mi prišiel další email s Poslednou upomienkou k zaplateniu.
Bombardujem zoznamku emailami s priloženým dokladom o zaplatení, takisto posielam emaili o zruseni premioveho clenstva ale bez odpovede.


Požadované řešení

Požadujem aby spoločnosť Be2 akceptovala moju platbu, pokiaľ by to bolo možné aj vrátila peniaze za produkt ktorý som nechcel a nech mi je zrušené prémiové členstvo, aby som si mohol zmazat profil.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému