Společnost


FAST ČR, a.s.

Počet nahlášených stížností:63
Z toho za letošní rok:6
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

75%
25%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#39848Nikde neni možnost koupit spotřební boční kartáčky na vysavač

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.02.2020, před 9 měsíci

Jan Cetkovský

Znění stížnosti

Dobrý den, v loňském roce jsem zakoupil vysavač SVC 7020 BK. Chtěl jsem zakoupit na tento vysavač boční kartáčky SVX 73 které jsem objednal na e-shopu na kterém bylo uvedeno, že jsou skladem. Bohužel cca po 2 měsících mi tento obchod napsal "Vámi objednaný produkt č. 5969526 (SENCOR SVX 73 Postraní kartáčky do robotických vysavačů SENCOR SVC 7020B) už bohužel není k sehnání u dodavatele a byl tudíž vyřazen z naší nabídky." Proto jsem se obrátil na společnost FAST ČR,a.s., aby mi sdělila, kde tyto boční kartáčky zakoupím a bylo mi touto společnosti dnes 18.2.2020 sděleno, že dodavatel ukončil výrobu a abych se obrátil na "nd@fastcr.cz" což jsem udělal a obratem mi přišla odpověď "Dobrý den,u nás jsou již vyprodané.Zkuste nějaké prodejny." Žádná jiná prodejna již tento produkt nemá skladem (v nabídce). Do dnes je tento vysavač nabízen na internetu k prodeji a k tomuto přístroji není možné zakoupit spotřební materiál.


Produkt

SENCOR 7020 BK


Požadované řešení

Dodat spotřební materiál boční kartáčky.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.2.2020 14:19, před 9 měsíci

Vzniklou smlouvu lze měnit nebo rušit pouze na základě dohody stran nebo na základě zákonných důvodů.

Jako zákonný důvod připadá pouze následná nemožnost plnění, kdy se dluh stane nesplnitelným až po vzniku závazku (např. zboží se přestalo vyrábět). Ovšem musí se jednat o objektivní stav. Plnění není nemožné, lze-li dluh splnit za ztížených podmínek, s většími náklady, s pomocí jiné osoby nebo až po určené době.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.3.2020 16:57, před 8 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.