Společnost


Helvetia Apotheke d.o.o.

Počet nahlášených stížností:227
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

87%
13%
Toto skore je založeno na 111 stížnostech.

#39915Neoprávněné zaslání zásilky

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.02.2020, před 3 měsíci

Alena ILLKOVÁ

Znění stížnosti

Dobrý den, nic jsem si u Vás neobjednala a přišla zásilka o kterou nemám zájem, jelikož jsem zásilku přijala nelze ji vrátit,jen na vlastní náklady
což činí 99,- Kč i tato částka je pro důchodce dost platit za nic.


Požadované řešení

Jak vrátit zásilku na Vaše náklady nebo mi vrátíte peníze.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2020 11:10, před 3 měsíci

Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani ho o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla uzavřena a bylo již ze strany společnosti plněno.

Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu.

Reakce společnosti

Publikováno
21.2.2020 12:12, před 3 měsíci

Vážená paní,

s tímto běžným dotazem je nejlepší se obrátit na zákaznickou linku, kde bude Váš požadavek ihned vyřízen.

Dle Vašeho jména jsme dohledali objednávku, kterou jste učinila po telefonickém hovoru, proto Vám přišla. Necháváme vyhledat nahrávku s objednávkou, jakmile jí prověříme, zašleme Vám jí na email.

Zásilku si zatím ponechte.

S pozdravem

zákaznický servis
Helvetia Apotheke

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.3.2020 10:05, před 2 měsíci

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.


Alena ILLKOVÁ

Uzavření stížnosti

Publikováno
22.3.2020 10:28, před 2 měsíci

Hodnocení: