Společnost


FlixBus CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:70
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

25%
75%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#39955Odmítnutí svezení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
22.02.2020, před 2 lety

Lukas Vyšata

Znění stížnosti

Došli jsme na zastávku a když jsme tam čekali, tak okolo nás projede autobus, který na nás mává že nás nesveze. Tím pádem jsme si museli najít spoj o hodinu delší.


Požadované řešení

Náhrada financí


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.2.2020 09:53, před 2 lety

Práva cestujících, uvedená na stránce https://www.flixbus.cz/prava-cestujicich jsou součástí smluvního závazku uzavřeného mezi dopravcem a spotřebitelem. Pokud nastaly skutečnosti, které spotřebitele opravňují k vrácení části jízdného, pak je na základě smluvních povinností dopravce povinen částku vyplatit. Jedná se o situaci, kdy spotřebitel již měl zakoupenou jízdenku a byl ve smluvním vztahu s dopravcem.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Reakce společnosti

Publikováno
23.3.2020 16:10, před 2 lety

Dobrý den, pane Vyšato,

děkujeme, že jste nás kontaktoval pomocí tohoto kanálu. Prosím zašlete mi číslo Vaší rezervace, abych mohl celou situaci prověřit.

Děkuji.

S pozdravem, Miroslav z FlixBusu.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.4.2020 15:10, před 2 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.5.2020 15:13, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.