Společnost


A3 SPORT s.r.o.

Počet nahlášených stížností:112
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#39981Zamítnutá reklamace 4 měsíce starých bot, minimálně nošených

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
24.02.2020, před 2 lety

Radek Bureš

Znění stížnosti

Má reklamace byla zamítnutá. Toto jsem poslal do A3 Sport e-mailem a opět mi bylo odpovězeno, že jejich stanovisko je neměnné.
Důvod zamítnutí údajně na základě rozhodnutí znalce v oboru, opět panem Janatou, jako jsem tu již několikrát četl. Reklamaci jsem uplatňoval na prodejně. Boty Nike Air Max, né zrovna levné, jsem reklamoval s praskáním na pravé botě, na špičce. Druhá bota je v pořádku. Volal jsem na prodejnu a bylo mi řečeno, že jsem boty pral a reklamace se zamítá. Slečna navíc byla dost nepříjemná, měl jsem pocit, že ji otravuji. Je nesmysl, že jsem boty pral. Boty jen několikrát zmokly, což je logické, protože se v nich chodí venku. A byly myté pouze mýdlovou vodou s hadrem. Nelíbí se mi Váš přístup. Člověk u Vás nechá dost peněz za boty a dopadne to takto. Boty po pár měsících jsou na vyhození, protože praskají a Vy ještě uděláte “blbce” ze mě. Nakupuji u Vás dost často, ale upřímně po této zkušenosti už asi nebudu. I mému okolí o této zkušenosti řeknu, aby si nákupy u Vás v A3 Sport rozmysleli. Žádám tímto o kladné a rozumné řešení pro obě strany. Reklamuji vadný materiál a to do 6 měsíců od koupi, tzn. se má za to, že vada byl již při koupi.

S pozdravem
Radek Bureš


Produkt

Nike Air Max Command


Požadované řešení

Odstoupení od kupní smlouvy, či snížení ceny.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.2.2020 10:21, před 2 lety

Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Nesouhlasí-li spotřebitel s odborným posudkem, musí jeho závěry rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci. Více informací vyřizování reklamací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.3.2020 15:55, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.