Společnost


Česká srovnávací s.r.o.

Počet nahlášených stížností:105
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#40084Klamání zákazníka - naúčtovaný popllatek, neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 10 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.02.2020, před 4 lety

Roman Vávra

Znění stížnosti

Dobrý den, chtěl bych poprosit o pomoc při řešení problému se spol. Česká srovnávací s.r.o.. Telefonicky jsem byl osloven v rámci soutěže o vybrání dodavatele energií. Několikrát jsem se tázal, zda je soutěž pro mě v nějakém směru závazná, vždy jsem byl ubezpečen, že se nijak nezavazuji, kukrýrovi jsem podepsal plnou moc. Smlouvu jsem do ruky nedostal. Po té se nic nedělo. Po nějaké době jsme si samy našli nového dodavatele, načež se Č.Srovnávací ihned ozvala s pohledávkou vůči nim ve výši 5000,-kč . Pohledávku jsme ihned reklamovali, z důvodu klamání zákazníka - několikrát nás ubezpečovali, že je vše nezávazné. Č.Srovnávací i nadále však požaduje uhradit pohledávku, že jsme měli do 14 dnů od smlouvy odstoupit, smlouvu jsem však neměl v ruce. apelovali jsme na nahrávané telefonáty, kde nás ubezpečovali o nezávaznosti, na to však společnost nereaaguje. Předem děkuji za pomoc, s pozdravem Vávra Roman.


Produkt

Soutěž o dodavatele energií


Požadované řešení

Zrušení pohledávky


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému