Společnost


Monir Jabali

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#4018Neuznaná reklamace - nechce převzít do reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 17 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
13.08.2014, před 10 lety

Iveta Šubová

Znění stížnosti

Dne 9.6.2014 jsem v prodejně Kožená galanterie v ulici Palackého 726/12, Praha 1 zakoupila dva kufry v celkové částce 1.398,00 Kč. Následující den jsem zjistila, že kufry silně zapáchají (pravděpod. chemickou látkou). Dne 11.6.2014 jsem podala reklamaci pro výše uvedenou závadu. Prodavačkou mi bylo sděleno, že se jedná o kufry čínské výroby. Tento fakt mi nebyl sdělen při samotném výběru, ačkoliv jsem patřil k mým požadavkům. Při této příležitosti jsem zjistila, že všechny kufry mají tytéž vady. Prodavačka se rozhodla telefonicky kontaktovat svého nadřízeného p. Jabali a můj požadavek popsala. Byla vyzvána, aby ke kufrům přičichla a zhodnotila zda-li zapáchají. Potvrdila, že kufry skutečně zapáchají. Dne 1.7.2014 mi byla zaslaná zamítavá SMS o ukončení reklamace. Dne 3.7.2014 jsem se dostavila opět do provozovny v ulici Palackého 726/12, Praha 1. kde mi bylo předloženo vyjádření, že reklamace je bezdůvodná. Po konzultaci s linkou dTestu jsem kufry převzala a dne 7.7.2014 jsem chtěla podat II. reklamaci "Reklamaci pro nesplnění jakosti při převzetí". Prodavačka odmítla reklamaci přijmout a byla jsem hrubým způsobem vykázána z prodejny. Odeslala jsem tedy reklamaci písemně na adresu uvedenou v ŽL. Dopis se vrátil! Kufry se skutečně použít nedají, uložila jsem do něj tričko a silný zápach z kufru zůstal na něm i po vyprání. Musela jsem jej vyhodit. Prosím o pomoc v dořešení této reklamace. Děkuji.


Produkt

Kufr DENR - 2 ks (střední - červený, velký - černý)


Požadované řešení

Vrácení peněz.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému