Společnost


Hera Fashion Investment s.r.o.

Počet nahlášených stížností:73
Z toho za letošní rok:64
Stále v řešení:30
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 9 stížnostech.

#40194Nedoručené zboží a následné neodpovídání na zprávy

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

2 měsíce 21 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.03.2020, před 3 měsíci

Lenka Petrášková

Znění stížnosti

30.10.2019 jsem provedla objednávku a platbu
31.10. platba přijata a zboží odesláno (dodání 5-40 prac. dní)
12.11. zopakování zpráv z 31.10.
Od té doby jsem nedostala od firmy žádné informace o zásilce.
11.1.2020 jsem odeslala dotaz na zákaznickou podporu. O dva dny později mi poslali číslo zásilky a v databázi pošty jsem zjistila, že byla poslána zpět, aniž bych dostala informace od Svetomatu nebo výzvu od pošty.
Ptala jsme se tedy na další postup Svetomatu. Zásilka byla odeslána znovu a já musela doplatit poštovné 150 Kč.
15.1. stejné zprávy jako 31.10.
Výslovně jsem navíc pořádala, aby mi Svetomat poslal číslo pro sledování -> bez odpovědi
6.2. jsem se znovu ptala na zásilku a bylo mi oznámeno, že jsem si ji nevyzvedla a pošlou mi ji znovu. Opět žádné číslo zásilky ani výzva od pošty, nevím ani, jestli ji vůbec podruhé poslali.
11.2. jsem si stěžovala a požadovala vrácení peněz -> bez odpovědi
24.2. jsem znovu požadovala vysvětlení -> opět bez odpovědi
Obracím se tedy pro pomoc k Vám


Produkt

stavebnice LEGO, 500 ks


Požadované řešení

Chci vrátit peníze za zboží (499 Kč) a to včetně poštovného, které po mě následně žádali a zboží opět nedoručili (150 Kč)


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.3.2020 10:16, před 3 měsíci

Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a na vrácení zaplacené peněžní částky.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelkou odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou/přepravní/poštovní smlouvu uzavíral prodávající, je prodávající také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Reakce společnosti

Publikováno
5.3.2020 11:03, před 3 měsíci

Dobrý den,

Jak jistě víte, komunikace probíhá v pořádku. Po tom ,co vám nebyl doručen první balíček a vy jste si ho úmyslně nepřebrala, jsme vám nabídli odeslání nového balíku. S tím jste souhlasila a nový balík má samozřejmě stejnou dobu dodání. Pakliže bude překročena a balíček u vás nebude - vrátíme vám peníze. Hezký den


Lenka Petrášková

Reakce spotřebitele

Publikováno
5.3.2020 18:38, před 3 měsíci

Dobrý den, upřímně doufám, že žertujete.

1. „úmyslně nepřebrala“ ??? Nedostala jsem od vás ani od pošty informace o tom, že by balík vůbec byl v České republice, takže bych ráda věděla, co na tom nepřebrání bylo ÚMYSLNÉ?

2. „nabídli odeslání nového balíku. S tím jste souhlasila“ nenabídli jste mi nic, oznámili jste mi, že mi nevrátíte peníze, ale odešlete balík znovu. (Vaše zpráva doslovně: „Dobrý den, Jelikož jsme celý případ vyšetřovali a došli k závěru, že zboží nebylo přebráno od doručovatele vaší chybou neboli chybou pošty a následně nebylo vyzvednuto ani na úložném místě, nebudeme vám vracet peníze, ale odešleme vám nové zboží. Tímto jednáním nám vznikla veliká škoda. Potvrďte prosím svou adresu, zda je pořád aktuální. Hezký den“) Můžete mi prosím vyznačit tu část, kde mi to NABÍZÍTE?
Máte každopádně pravdu v tom, že jsem proti druhému odeslání nic neměla, protože jsem ještě pořád měla naději, že ten vánoční dárek dostanu alespoň v tomto roce.

3. když jsem se po 22 dnech (6.2.) ptala, jak to s tím balíkem vypadá, tak jste mi poslali tohle: „Dobrý den, Jelikož jsme celý případ vyšetřovali a došli k závěru, že zboží nebylo přebráno od doručovatele vaší chybou a následně nebylo vyzvednuto ani na úložném místě, nebudeme vám vracet peníze, ale odešleme vám nové zboží. Tímto jednáním nám vznikla veliká škoda. Potvrďte prosím svou adresu, zda je pořád aktuální. Hezký den“
Je fascinující, jak je to podobné s tím, co jste mi k balíku řekli předtím. Proto jsem po vás také požadovala vysvětlení, které jste mi nedodali a žádnou zprávu mi neposlali. (Prošla jsem si spamy i hromadnou poštu, pokud jste mi tedy poslali email s požadovanými informacemi, tak bych ho ráda viděla, protože na mé emailové schránce rozhodně není)

Pokud je tedy balík po druhém odeslání 15.1. stále na cestě v té vaší lhůtě 5-40 pracovních dní (jak tu naznačujete), tak bych byla ráda, abyste mi řekli: KDE se nachází, JAKÉ MÁ ČÍSLO pro sledování u české pošty a CO MĚLA ZNAMENAT ZPRÁVA ze dne 6.2. (což jsou věci, které jsem od vás chtěla vědět už předtím a odpověď nedostala... vaše zahajovací věta: „Jak jistě víte, komunikace probíhá v pořádku.“ takže ne já si takhle nepředstavuju komunikaci, která je v pořádku!)

Jinak ale hezký den i vám

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.3.2020 15:29, před 3 měsíci

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat. Znovu podotýkáme, že za přepravu zboží na adresu určenou spotřebitelem odpovídá prodávající (viz § 2090 odst. 2 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník).

Reakce společnosti

Publikováno
10.3.2020 09:17, před 3 měsíci

Dobrý den,

Díky tomu, že nepíšete v jednom vlákně emailu, mohlo dojít k zmatení našich pracovníků.Když jste se ptala podruhé na balíček, mohl někdo dohledat první a proto reagovat jako s tím prvním případem.

Díky, tomu, že se snažíme předejít problémům a preventivně vyřešit tuto situaci - vrátíme vám okamžitě peníze. V případě, že zboží dorazí pak spolu domluvíme, zda si zboží budete chtít nechat, nebo nám ho vrátíte. Díky nepotřádku na příšlušné České poště nemáme dostatečné informace a díky tomu vám nemůžeem jednoznačně říct, kde je problém. Patrně je právě na Čp. Bohužel, na tuto státní instituci se nedá spoléhat. Pokud vás tedy mohu poprosit, pošlete nám číslo účtu, částku a číslo objednávky a my vám to vrátíme ihned. Děkujeme


Lenka Petrášková

Reakce spotřebitele

Publikováno
11.3.2020 19:24, před 2 měsíci

Dobrý den,

požadované informace jsem vám zaslala na email info@svetomat.cz (předmět: VašeStížnosti.cz)
děkuji vám za řešení problému.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.