Počet nahlášených stížností: | 362 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,obracím se na vás z dotazem na svojí objednávku notebooku lenovo.
5.1 jsem si ho objednal eshopu Okay.cz, splnil jsem podmínky úvěru a na to mi od nich přišel email s tím že nejpozději do 9.1. zboží dorazí,nedorazilo.Po týdnu jsem tedy volal na infolinku a tam mi bylo řečeno že jsem nezaplatil akontaci 5000,-,myslel jsem že je to na dobírku nic méně mi od eshopu do té doby nepřišli žádné platební údaje tak jsem si je tedy vyžádal a ihned uhradil,načež mi přišel opět email že zboží dorazí do 23.1. a opět nedorazilo.
Opět tedy telefonát na infolinku,kde mi řekli že není skladem i když byl ,ale ujistil mě operátor že 31.1. přijdou na sklad a hned se bude expedovat.
3.2. Pro zjištění jestli je vše v pořádku volám infolinku,a operátor najednou zjišťuje že není podán pokyn k expedici a tvrdí že je to divné,zadává tedy pokyn a opět mě ujišťuje že zboží okamžitě vyexpeduji,a že se obratem ozve s potvrdí mi to,samozřejmě se neozval
Dnes opět telefonát na info, a zjištění že notebook není stále skladem a bude 7.2.
7.2. Volám na infolinku a opět zjišťuji ze notebook není skladem a další týden ani nebude,proto zažádam operátora o storno objednávky a ten tak učiní,a ujišťuje mě že akontaci mi vrátí na účet co nejdříve,nejdéle však do 14 dnů. 22.2. stále nemám peníze a obracím se přes email na vedení společnosti Okay,druhý den chtějí v odpovědi na email zaslat číslo účtu (které museli i tak mít) ale i tak jim ho posílám,ale asi k ničemu,protože peníze stálé nemám.
Mohli by jste mi prosím poradit jak postupovat dál,s pozdravem Robert Hain
Nákup notebooku lenovov ceně 20000,-
Navrácení akontace 5000,-
|
Tweet |