Společnost


TITAN spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#4026Neuznana 3. totozna reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 13 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
14.08.2014, před 6 lety

Ondrej Mrazek

Znění stížnosti

Hodinky byly zakoupeny v 15.8.2012.

1. reklamace - 3.8.2013 - c. 1083
- B520 - rozlomena stezejka - nasledkem padu vypadl z hodinek sroubek
- odeslano do servisu a vyrizeno jako zarucni oprava - opravena pouze stezejka

2. reklamace - 13.9.2013 - c. 1137
- odeslano opetovne do servisu pro nevyrizeni vypadeneho sroubku
- odeslano do servisu a vyrizeno jako zarucni oprava

3. reklamace - 30.3.2014 - c. 1424
- B520 - rozlomena stezejka
- odeslano do servisu a vyrizeno jako zarucni oprava

4. reklamace - 24.7.2014 - c. 1393
- B520 - rozlomena stezejka
- odeslano do servisu a reklamace neuznana (stejna zavada jako pri dvou predeslych uznanych zarucnich oprav)

U 4. reklamace je komentar:
"K uvolneni reminku doslo po vylomeni prichytky v pouzdru. Protoze se v zadnem pripade nejedna o vadne konstrukcni reseni, ale o mechanicke poskozeni, ktere je vyjmuto ze zarucnich podminek, jsme nuceni posuzovat tuto zakazku jako mimozarucni servis s predpokladanou castkou opravy cca 200,- Kc."


Hodinky byly noseny pouze v ramci bezneho pouzivani, nikdy pri sportech ci jinych aktivitach.


Produkt

Festina Chrono Bike TdF 2012 16600/2


Požadované řešení

Odstoupeni od kupni smlouvy - vraceni castky za hodinky - kvuli opakujici se zavade


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.8.2014 09:35, před 6 lety

Jedná-li se o totožnou vadu, lze po prodejci žádat vysvětlení, z jakého důvodu byly předchozí reklamace uznány, a třetí byla zamítnuta. Uplatňuje-li spotřebitel reklamaci pro třetí stejnou vadu, může vznést požadavek na odstoupení od kupní smlouvy. Uznáním reklamace se tento požadavek stává pro prodejce závazným.
Bude-li nadále prodávající trvat na zamítnutí reklamace, je možné existenci vady prokázat znaleckým posudkem. V případném sporu se tím vylepší důkazní postavení spotřebitele. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.5.2015 11:52, před 5 lety

Vzhledem k tomu, že podnikatel nevyužil možnosti vyjádřit se k případu, a s ohledem na princip dobrovolnosti služby VašeStížnosti.cz jsme se rozhodli stížnost uzavřít. Případný spor tak může být řešen pouze v občanskoprávním řízení.