Společnost


PrePay s.r.o.

Počet nahlášených stížností:13
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#40304Nedoručené zboží v r.2020 a v r. 2019

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 dny 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
08.03.2020, před rokem

Marie Hodonská

Znění stížnosti

V roce 2019 jsem 10.4.2019 zaplatila roční předplatné 590,-Kč časopis Koně a hříbata pro mojeho vnuka A. K. Zasílací adresa Kněžskodvorská 20, 370 04 České Budějovice. Objednávka č. 21310. Mělo přijít 12 časopisů. Přišla čísla: 4,5,6,8,9,11,12.Čili 7 časopisů. Nebyly doručeny časopisy za měsíc červenec a říjen a 3 čísla od začátku roku zpětně. Už jsem tuto skutečnost na podzim roku 2019 telefonicky oznámila a bylo mi přislíbeno, že vše bude vyřízeno. Zatím nic nedošlo.
Potvrzení přijetí objednávky
Vážený zákazníku, Vaše objednávka č. 21310 na předplatit.cz byla v pořádku přijata a nyní čeká na Vaši platbu.
Předmět objednávky:
Koně & hříbata (Koně & hříbata): 590 Kč
Předplatné, Platba jednou za 12 měsíců, 12 zásilek
Doprava: ZDARMA
Cena celkem: 590 Kč
Přijetí platby
Vážený zákazníku,

děkujeme, Vaše platba na částku 590 Kč byla v pořádku přijata.

Vaše objednávka je tímto kompletní a bude zpracována našimi pracovníky.

Daňový doklad můžete stáhnout zde: PDF


PrePay s.r.o.
Dělnická 213/12
170 00 Praha 7 - Holešovice
IČ: 05152941
DIČ: CZ05152941


Dále jsem zaplatila další předplatné stejného časopisu 19.12.2019 na rok 2020 v hodnotě 590,-Kč. Přišel vnukovi jenom jeden časopis a to v lednu. V únoru a březnu opět nic nedošlo.
Krásný den,

Vaše předplatné ze dne 10.04.2019 pro Adam Kupka brzy skončí. Nečekejte a prodlužte si předplatné již nyní, je to velice jednoduché. Na následujícím odkazu zvolte období a jednoduše další předplatné dokončíte. Vše je již pro Vás připravené.

ZOBRAZIT INFORMACE K PŘEDPLATNÉMU
Doručovací adresa
Adam Kupka
Kněžskodvorská 20/514
České Budějovice
370 04

Kdybyste potřebovali pomoc, nebo se chtěli na něco zeptat, stačí odpovědět na tento email a my se s vámi spojíme.

Hezký den,
Vaše předplatit.cz

PrePay s.r.o.
Dělnická 213/12
170 00 Praha 7 - Holešovice
IČ: 05152941
DIČ: CZ05152941

No a tak vás prosím, zda by bylo možné tohle vše dát do pořádku


Požadované řešení

Nejraději bych, kdyby šlo časopisy doposlat. Vnuk by o ně moc stál.
Tedy časopis Koně a hříbata v roce 2019 č.1,2,3,7 a 10
a Koně a hříbata v roce 2020 č. 2 a 3

Pokud to už není možné, pak by se situace mohla za rok 2019 řešit vrácením peněz na můj účet
Rok 2020 myslím, že by neměl být problém doposlat.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.3.2020 08:58, před rokem

Pokud má spotřebitelka sjednané předplatné, v rámci kterého mají být doručovány časopisy, potom v případě jejich nedoručení neplní druhá strana svou smluvní povinnost. Tuto skutečnost doporučujeme spotřebitelce u společnosti, která předplatné zajišťuje, reklamovat.

Prodávající je povinen vyřídit reklamaci včetně odstranění vady ve lhůtě 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se spotřebitelkou nedohodne na lhůtě delší. Pokud prodávající neprovede nápravu ve výše uvedené lhůtě (nedodá zboží), jedná se o podstatné porušení smlouvy. Je-li smlouva porušena podstatným způsobem, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Reakce společnosti

Publikováno
9.3.2020 14:22, před rokem

Dobrý den,
Vaše předplatné začalo od 25.4.2019, tj od čísla 5/2019. Obdržet čísla 1,2 a 3 roku 2019 jste tak nemohla. Aktuálně od vás evidujeme reklamace na nedoručená čísla 7/2019, 9/2019, 10/2019 a 12/2019 a tato čísla byla dnes opakovaně zaslána na vaší adresu.
Na čísla 2/2020 (vyšlo 30.1.2020) a číslo 3/2020 (vyšlo 27.2.2020) žádnou reklamaci neevidujeme, reklamaci zadáváme a čísla budou znovu zaslána.
Upozorňujeme, že řádně reklamovat lze pouze nedoručení do doby, kdy vyjde následující číslo.
Jelikož je doručovací adresa Hotel u Budvaru, Adam Kupka, Kněžskodvorská 20/514, České Budějovice, 370 04 žádáme o důkladné prověření, zda časopisy nejsou omylem přebrány někým jiným, každý časopis byl doručován na uvedenou adresu.
Děkuji,
Petr Čech


Marie Hodonská

Reakce spotřebitele

Publikováno
9.3.2020 18:47, před rokem

Dobrý den pane Čechu.
Díky za vaši zprávu. Naše předplatné začalo opravdu 25.4.2019, ale protože jsem platila 590,- Kč za 12 měsíců, myslela jsem, že stará čísla dostaneme také. To asi byla moje milná představa, ale myslím, že bych měla platit tedy jenom 9 časopisů. A nebo následující předplatné opět 590,-Kč, které jsem platila 19.12.2019 na rok 2020, mělo být o tuto cenu sníženo. Vím, že v takovém množství předplatných tohle asi ohlídat není jednoduché, ale myslím, si, že by to tak mělo být.
Co se týká té adresy, to je tím, že ten hotýlek vlastní rodina mého vnuka a tak nepředpokládám, že by se něco tímto způsobem zatoulalo. Vnuk si to hlídá a je s paní doručovatelkou domluvený, že to předává přímo do ruky někomu z rodiny. Tak snad letos bude vše OK. Děkuji vám za vaši odpověď a raduji se, že společně s vámi jsem mu mohla tohle vyřídit. S láskou a úsměvem Marie Hodonská

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.3.2020 14:59, před rokem

Dáváme prostor pro reakci společnosti.

Reakce společnosti

Publikováno
10.3.2020 15:06, před rokem

Předplatné není na kalendářní rok, ale na doručení 12ti časopisů. To znamená, že první období bylo na časopisy v termínu od 25.4.2019 – 26.3.2020.
Druhé zaplacené období je opět na 12 čísel v termínu od 29.4.2020 do 25.3.2021.
Vydavatel časopisu Koně & hříbata je dle našich statistik velice spolehlivý a všechna čísla vždy řádně zasílá. Samozřejmě se může občas stát, že se někde něco ztratí, přeci jen je časopis z důvodu ceny doručení (máte jí v rámci předplatného zdarma) zasílán obyčejnou listovní zásilkou, tj stejně jako dopis, kde pošta bohužel negarantuje doručení. Pokud by byl zasílán doporučeně, byla by pouhá cena jednoho doručení 45Kč, což by cenu předplatného prodražilo na neúnosnou mez (nyní za rok = 12 časopisů cena 590Kč). Každé reklamované nedoručení je však vždy opakovaně zasláno, případně po dohodě může být předplatné prodlouženo o počet nedodaných čísel (pro případ, že si například zákazník nedoručené číslo zakoupil na stánku)

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.3.2020 15:36, před rokem

Stížnost tedy přeřazujeme na spotřebitelku, aby ji mohla uzavřít.


Marie Hodonská

Uzavření stížnosti

Publikováno
11.3.2020 19:52, před rokem

Hodnocení:

Komentář: Jsem moc ráda, že jsem se měla možnost domluvit na řešení vzniklé situace. Jsem velmi spokojená s jednáním a vstřícností. S láskou a úsměvem Marie Hodonská