Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:666
Z toho za letošní rok:19
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 213 stížnostech.

#4032Prodej vozidla s přetočenými kilometry

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

10 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.08.2014, před 10 lety

Milan Hrudka

Znění stížnosti

Dne 25.7.2011 jsem u společnosti AAA auto zakoupil osobní vozidlo zn. Škoda Octávia combi. V nabídce bylo uveden rok výroby 2008 a počet najetých km 33 731 km. V předávacím protokolu bylo uvedeno, že skutečný počet ujetých km souhlasí se stavem tachometru. Dne 31.7.2014 jsem se dozvěděl ze systému Cebia v souvislosti s prodejem vozidla,že my společnost prodala vozidlo s 2 x přetočenými kilometry (celkem 200.000 km). KOntaktoval jsem týž den ombudsmana společnosti, který mi doporučil podat reklamaci. To jsem týáž den udělal a následující den jsem podal na PČR trestní oznámení. Protože se mi nikdo do týdne neozval, ačkoliv byl dán příslib, kontaktoval jsem elektronicky generální ředitelku K. Topolovou. Dne 8.8.2014 jsem od ní obdržel sdělení, že nařídila kolegům, aby celou vě+c prošetřili a velmi brzy mě kontaktovali. A pokud nebudu s vyřízením spokojen, mohu se na ní kdykoliv obrátit. V pondělí 11.8.2014 mi volal zaměstnanec společnosti, který mi pouze oznámil, že od prodeje uplynuly 2 roky a proto reklamaci neuznávají. Vzhledem k tomu, že jsem nebyl spokojen s vyřízením reklamace, zaslal jsem generál ní ředitelce dned 11.8.2014 e-mail, kde jsem jí sdělil, že jsem hrubě nespokojen s vyřízením reklamace, protože podle rozsudku nejvyššího soudu byl na moji osobu spáchán podvod a za stav tachometru odpovídá prodejce. Protože jsem už nebyl kontaktován, napsal jsem dne 12.8.2014 paní generální ředitelce další e-mail, kde jsem se dotazoval, proč společnost nejedná v souladu s jejím prohlášením na chatu pro Blesk dne 4.dubna 2014, kde uvedla na dotaz ohledně garance kilometrů, cituji:
"AAA Auto poskytuje doživotní garanci vrácení peněz v případě právního problému s vozem. Pokud náš zákazník přinese jednoznačný důkaz, že kilometry neodpovídají, vrátíme mu i v tomto případě peníze, které za vůz zaplatil". Protože jsem do 14.8.2014 neobdržel reakci na mé dotazy, vznesl jsem téhož dne stejný dotaz na ombudsmana společnosti. Obdržel jsem pouze sdělení, že celou věc nechal prošetřit.


Produkt

vozidlo škoda octavia combi, rok výroby 2008


Požadované řešení

Přesně to, co prohlásila generální ředitelka na chatu v Blesku, protože vozidlo je za současného stavu pro mě neprodejné a byl jsem i finančně při nákupu poškozený, tj. vrácení peněz za vozidlo.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému