Společnost


Interdate S.A.

Počet nahlášených stížností:603
Z toho za letošní rok:58
Stále v řešení:45
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

82%
18%
Toto skore je založeno na 143 stížnostech.

#40343Ukončení Premium účtu na C-Date a následné smazání profilu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.03.2020, před měsícem

Sebastian Pysz

Znění stížnosti

Dobrý den

Jelikož jsem se také bohužel ze zvědavosti zaregistroval u c-date a prozatimní veškerá snaha o vyřešení problému byla marná,chtěl bych se obrátit na pomoc zde. Zaregistoval jsem se 09.02.2020. Po měsíci mě byla z ůčtu stržena částka 2394 kč ve prospěch ůčtu c-date. To proběhlo bez mého vědomí a souhlasu.

Dobrý den,
prosím Vás o zrušení Prémiového členství na C-Date.

ID KONTAKTU JE: O3GZJH30
Důvodem je automatické prodlužování premia ze strany C-date.
Email se žádostí o ukončení jsem jim odeslal na jejich podporu service@c-date.cz bohužel bez odpovědi.Jiný způsob zrušení jsem bohužel nenašel.

Děkuji


Produkt

Učet byl zřízen dne 18.3.2018 přes pysz_sebastian@op.pl


Požadované řešení

Řešení je zrušit profil a vrátit co není Vaše.
Děkuji


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.3.2020 12:10, před měsícem

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) se placený smluvní vztah na určité období automaticky prodlužuje o zvolené nebo uvedené období, pokud není 14 dní před uplynutím původního období vypovězen. Smluvní závazek je možné i poté vypovědět, spotřebitel však dle VOP nemá právo na vrácení platby, kterou již provedl. Výpověď lze zaslat ve stanovené výpovědní lhůtě prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu a jakožto důkaz o provedeném vypovězení smlouvy lze společnosti následně přeposlat výpovědní email, či kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení pošty o odeslání výpovědi formou dopisu.

Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné e-mailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Kromě podání stížnosti prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz se může spotřebitel přidat také k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webu www.neferoveseznamky.cz.

Reakce společnosti

Publikováno
10.3.2020 21:59, před měsícem

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese: zdenek.vencl@c-date.com

Mějte prosím na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/Junk). Zkontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.

Děkujeme Vám.


Sebastian Pysz

Reakce spotřebitele

Publikováno
11.3.2020 15:00, před 30 dny

Zprava od c-date :

Dobrý den,

děkujeme za Vaši zprávu.

Váš e-mail bude předán jednomu z agentů našeho zákaznického servisu a odpověď obdržíte během 5 pracovních dnů.

Rozhodne pokracujem.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.3.2020 12:53, před 29 dny

Stížnost tedy přeřazujeme zpět na spotřebitele, aby mohl informovat o případném vývoji.


Sebastian Pysz

Reakce spotřebitele

Publikováno
12.3.2020 15:37, před 29 dny

Vyjadreni c-date :

Dobrý den,

děkujeme za Vaši zprávu.

Toto je potvrzení Vaší výpovědi.

Vaše Prémiové členství bude ukončeno dne 09/09/2020

Vaše Prémiové členství již nebude obnovené a nebudou požadované žádné další platby.

Pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte nás kontaktovat.

Děkujeme Vám za využití našich služeb.


S přátelským pozdravem,
Váš tým C-date

Coz znamena ze do zari bude mi dal nbrat penize z uctu? 5x 2400 cini 12.500 kc !

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.3.2020 10:17, před 25 dny

Vyjádření by mělo znamenat, že členství bylo prodlouženo na 6 měsíců. Takže by již neměla být stržena další platba. Pro jistotu však spotřebiteli doporučujeme kontaktovat banku ohledně zablokování karty a případného chargebacku (reklamace karetní transakce; vrácení platby).

Stížnost uzavíráme.