Společnost


ČSOB Pojišťovna, a. s., člen holdingu ČSOB

Počet nahlášených stížností:22
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#40362Nedostatečné plnění pojišťovnou a velmi nízká hodnota vozidla kterou stanovila pojišťovna.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 25 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.03.2020, před rokem

Jan Blaťák

Znění stížnosti

dobrý den

Dne 23.1.2020 bylo moje vozidlo poškozeno řešeno z havarijního pojištění csob pojišťovnou
Dne 14.2.2020 csob pojišťovna poslala e-mail ze oprava vozidla není ekonomická a ze bude poškození řešeno totální škodou vozidlo vložila do aukce kde se vydražilo za 387.000 korun
Dne 26.2.2020 přišel e-mail Hodnota vozidla byla stanovena na 640.000 korun
S čím jsem absolutně nesouhlasil když jsem vozidlo pořizoval za 1200000 korun proto jsem poslal odvolání které bylo zamítnuto.
Vozidlo s mnohem menší výbavou a s dvojnásobným počtem km se na internetu prodává za 700 000 korun


Produkt

Jedna se o vozidlo Bmw 340i rv: 2016 nájezd km: 44.319 km m-performance manuál


Požadované řešení

Chci doplatit rozdíl ceny na který mám nárok.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2020 16:55, před rokem

Dle ustanovení § 2952 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, se nahrazuje skutečná škoda. Skutečnou škodou je tržní cena vozidla v okamžiku před nehodou. Záleží ale také na znění smlouvy a obchodních podmínek, v některých smlouvách může být sjednána například tzv. spoluúčast nebo jiná limitace či omezení vyplácené částky.

Pokud společnost reagovala negativně na žádost o přehodnocení výše odškodnění, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Reakce společnosti

Publikováno
26.3.2020 11:51, před rokem

Dobrý den,

klient pan Jan Blaťák byl dne 12.3.2020 kontaktován telefonicky a byl dohodnut další postup pro řešení pojistné události.

S pozdravem

Ing. Eva Jabulková
manažer řešení stížností

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.4.2020 13:38, před rokem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.


Jan Blaťák

Reakce spotřebitele

Publikováno
30.4.2020 18:33, před rokem

Dne 16.04.2020 jsem poslal pojištovně znalecký posudek který si pojištovna vyžádala.
Dle telefonické domluvy kde mi bylo sděleno že pokud dodám znalecký posudek bude rozdíl doplacen.
Znalecký posudek byl vyhotoven od soudního znalce a vozidlo bylo ohodnoceno na 920300 korun.
Pojištovna se opět vyjádřila že s posudkem nesouhlasí a že se odvolání zamítá.

Reakce společnosti

Publikováno
15.5.2020 12:51, před rokem

Dobrý den,

z důvodu ochrany osobních údajů byla odpověď klientovi odeslána prostřednictvím dopisu a její kopie také e-mailem.

S pozdravem

Ing. Eva Jabulková
manažer řešení stížností

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.6.2020 09:01, před rokem

Opět žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.


Jan Blaťák

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.7.2020 19:49, před rokem

Pojišťovna čsob mě informovala o tom že znalecký posudek nemůže být akceptován,
a že nezohledňuje předchozí poškození vozidla.
Bohužel si dle mého názoru protiřečí protože dle technika pojišťovny čsob bylo ve stavu lepším a po měření laku bylo zjištěné lakování pouze pravého předního blatníku.
Navíc vůbec nezohlednili doplňkovou výbavu M-Performance která je v hodnotě 200tis korun, navíc nebyla zahrnuta ani ve znaleckém posudku.

Případ jsem předal právnímu zástupci protože s pojišťovnou CSOB není normální řeč.

Reakce společnosti

Publikováno
7.8.2020 13:21, před rokem

Dobrý den,

dovoluji si Vás informovat, že dne 17.6.2020 jsme obdrželi výzvu právního zástupce k prověření závěru pojistné události. Po opětovném prověření případu byla odpověď právnímu zástupci odeslána dne 3. 7. 2020.

S pozdravem

Ing. Eva Jabulková
manažer řešení stížností

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.9.2020 10:00, před rokem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.10.2020 11:58, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.