Počet nahlášených stížností: | 166 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
U společnosti Electro World jsem koupil sluchátka Sony WF1000X. Po nějaké době používání jsem zjistil, že funkce prezentovaná, jak na stránkách EW, tak Sony a i v návodu, jako "Automatické zapínání a vypínání šetří baterii. Po vložení do boxu se sluchátka automatiky vypnou. Po vyndání z boxu se automaticky zapnou." někdy nefunguje a sluchátka bylo třeba vypínat/zapínat manuálně.
Sluchátka jsem proto dal do reklamace, kde mi bylo sděleno, že toto je vlastnost sluchátek a sluchátka se nemohou zapnout/vypnout, je-li box úplně vybitý. Prostudoval jsem si veškeré přiložené návody i návody na stránkách Sony a nikde jsem nenašel jedinou zmínku o tom, že by výrobek měl postrádat tuto funkci při jakékoliv situaci.
Sluchátka jsem dal proto opět na reklamaci, kde jsem tuto skutečnost zmínil a požadoval odstoupení od kupní smlouvy, dle § 2161 1) a). Reklamace byla opět zamítnuta se stejným vyjádřením.
To se mi samozřejmě nelíbilo a zkusil jsem volat přímo na podporu Sony. Po sdělení mého problému operátorce se odmlčela, že to musí prověřit. Po 10 minutách hledání mi "poradila" jak sluchátka restartovat a že by to mělo vyřešit můj problém. (Tuto 10 minutovou činnost jsem zkoušel už před tím a našel jsem to během 30 vteřin).
K mému obrovskému překvapení tento krok vůbec nepomohl. Poté slečna na druhé straně telefonu navrhla, abych dal sluchátka do servisu. Sdělil jsem jí, že už jsem sluchátka reklamoval a ptám se pouze na vyjádření Sony. Opět se asi na 5 minut odmlčela a poté mi k mému, teď již skutečnému, překvapení začala slovo od slova přeříkávat servisní vyjádření, které jsem dostal.
Přesto si stále myslím, že sluchátka nemají slíbené vlastnosti a žádám o odstoupení od kupní smlouvy.
Sony WF1000X
Odstoupení od kupní smlouvy, ať už formou vrácení peněz nebo poukazů v původní hodnotě zboží.
|
Tweet |