Společnost


Electro World s.r.o.

Počet nahlášených stížností:166
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 62 stížnostech.

#40374Odstoupení od kupní smlouvy - rozdílné vlastnosti než uváděny

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 měsíců 28 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.03.2020, před 4 lety

Petr Novohorský

Znění stížnosti

U společnosti Electro World jsem koupil sluchátka Sony WF1000X. Po nějaké době používání jsem zjistil, že funkce prezentovaná, jak na stránkách EW, tak Sony a i v návodu, jako "Automatické zapínání a vypínání šetří baterii. Po vložení do boxu se sluchátka automatiky vypnou. Po vyndání z boxu se automaticky zapnou." někdy nefunguje a sluchátka bylo třeba vypínat/zapínat manuálně.
Sluchátka jsem proto dal do reklamace, kde mi bylo sděleno, že toto je vlastnost sluchátek a sluchátka se nemohou zapnout/vypnout, je-li box úplně vybitý. Prostudoval jsem si veškeré přiložené návody i návody na stránkách Sony a nikde jsem nenašel jedinou zmínku o tom, že by výrobek měl postrádat tuto funkci při jakékoliv situaci.
Sluchátka jsem dal proto opět na reklamaci, kde jsem tuto skutečnost zmínil a požadoval odstoupení od kupní smlouvy, dle § 2161 1) a). Reklamace byla opět zamítnuta se stejným vyjádřením.
To se mi samozřejmě nelíbilo a zkusil jsem volat přímo na podporu Sony. Po sdělení mého problému operátorce se odmlčela, že to musí prověřit. Po 10 minutách hledání mi "poradila" jak sluchátka restartovat a že by to mělo vyřešit můj problém. (Tuto 10 minutovou činnost jsem zkoušel už před tím a našel jsem to během 30 vteřin).
K mému obrovskému překvapení tento krok vůbec nepomohl. Poté slečna na druhé straně telefonu navrhla, abych dal sluchátka do servisu. Sdělil jsem jí, že už jsem sluchátka reklamoval a ptám se pouze na vyjádření Sony. Opět se asi na 5 minut odmlčela a poté mi k mému, teď již skutečnému, překvapení začala slovo od slova přeříkávat servisní vyjádření, které jsem dostal.
Přesto si stále myslím, že sluchátka nemají slíbené vlastnosti a žádám o odstoupení od kupní smlouvy.


Produkt

Sony WF1000X


Požadované řešení

Odstoupení od kupní smlouvy, ať už formou vrácení peněz nebo poukazů v původní hodnotě zboží.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému