Společnost


Geis CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:251
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#40509Nedoručení balíčku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 13 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
18.03.2020, před 4 lety

Helena Schmoranzová

Znění stížnosti

Dne 13.3.2020 mi přišla sms, že mi budete v daný den doručovat balík. V sms byla možnost zvolení uložení na Geis point. Bohužel po pár hodinách mi volal kurýr, že je na mé adrese. Informovala jsem ho o tom, že jsem si to přesměrovala na odběrné místo. Oznámil mi, že ho tam tedy doveze.
Dne 14.3.2020 jsem se na vašich stránkách dozvěděla, že jsem nebyla zastižena doma a zmínka o Geis pointu se nekonala. Psala jsem tedy email, co se děje.
Dne 16.3.2020 mi byl doručen email o tom, že mi to přesměrováváte na Geis point. Ještě ten den jste mě informovali, že Geis pointy jsou vzhledem k dané situaci nefunkční a nabídli jste mi doručení na adresu.
Než jsem stihla odepsat, volala mi vaše zaměstnankyně a potvrzovala jsem jí adresu, kam chci balíček doručit.
Dne 17.3.2020 mi měl být údajně balíček doručován. S jakým překvapením jsem se dozvěděla na vašich stránkách, že při doručování byla firma zavřena. Po dalších emailu, který jsem Vám psala mi nikdo nevysvětlil, co znamená výraz - FIRMA ZAVŘENA.
Mimoto doručení by bylo úspěšné, kdyby mi kurýr volal, což se nestalo.
Takže jsem psala email znovu, kde jsem musela opět sdělovat adresu doručení. Naivně jsem myslela, že už je vše v pořádku a dnes - 18.3.2020 mi bude balík KONEČNĚ doručen. Bohužel dnes po probuzení jsem zjistila, že jste balíček poslali zpět k odesílateli a že je to nevratný krok.
Chci vysvětlení, jak je možné, že se tohle stane?! Že mi voláte, píšete emaily ohledně adresy a pak mi můj baliček nedoručíte?!
Jsem doma na nemocenské s rizikovým těhotenstvím, mám nakázáno co nejvíce se zdržovat doma v klidovém režimu, bohužel s vaším doručováním jsem se v této situaci musela belhat do obchodního centra, abych za cenu krmiva normálně na měsíc a půl, nakoupila krmivo sotva na půlku měsíce. Tohle není moje první špatná zkušenost s Vámi. Ale zaručeně vím, že je to poslední špatná zkušenost. Vašich služeb už pro jistotu nikdy nevyužiji.


Produkt

Nedoručení


Požadované řešení

Chci vysvětlení, jak se tohle může stát? Kde nastal informační šum? Koho zaměstnáváte, že není schopen vykonávat svojí práci? Kdo je za tohle všechno odpovědný? Jinak řešení by bylo mi balíček úspěšně doručit, to však ve vašem případě není možné. A co se týče dalších řešení - mít zaměstnance, který ví co dělají. A co se týče dopravců - tak volat každému, kterému doručují balík.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému