Společnost


HS plus d.o.o.

Počet nahlášených stížností:206
Z toho za letošní rok:16
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 11 stížnostech.

#40574Návod v češtině??!

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.03.2020, před 2 měsíci

Michal Drevňák

Znění stížnosti

K dispozici nebyl návod v češtině a návod v angličtině není dostatečně čitelný. Firma nesplňuje český právní řád.
Je zralá na soudní zásah.
Nebylo dodáno:
1) faktura / daňový doklad
2) Český návod v čitelné velikosti
Firma nespolňuje zákonem stanovené podmínky


Produkt

koupě kamery


Požadované řešení

dodání českého manuálu popř. odkaz na výrobce
v opačném případě podání trestnáho oznámení.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2020 18:57, před 2 měsíci

Prodávající je mimo jiné povinen řádně informovat spotřebitele o vlastnostech prodávaného zboží a o způsobu jeho použití. Jestliže je to potřebné s ohledem na povahu zboží, způsob a dobu jeho užívání, je prodávající povinen zajistit, aby tyto informace byly obsaženy v přiloženém písemném návodu v českém jazyce a aby byly srozumitelné. Této povinnosti se nemůže prodávající zprostit poukazem na skutečnost, že mu potřebné nebo správné informace neposkytl výrobce, dovozce nebo dodavatel. Tyto povinnosti se však nevztahují na případy, kdy se jedná o zřejmé nebo obecně známé skutečnosti.

Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.4.2020 22:14, před měsícem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.