Společnost


VIAVOX, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:11
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#4066Neuhrazení vratné kauce - přebytku účtu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

9 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
19.08.2014, před 8 lety

Pavel Táborský

Znění stížnosti

U firmy Viavox,s.r.o., Zlín jsem na základě "Smlouvy o obchodním zastoupení" využíval služeb výhodného telefonního volání Avox a v této souvislosti mi byl zřízen uživatelský účet, na který jsem uhradil vratnou kauci a poplatky dle vyúčtování. Po ukončení "Smlouvy" 31.3.2011 bylo provedeno konečné vyúčtování, kde mi vznikl přebytek ve výši cca 3399,60 Kč, který by mi firma měla vrátit na můj bankovní účet. Svůj závazek vůči mně firma uznala, avšak jeho uhrazení postupně odsouvala s tim, že nemají dostatek financí a že musí vymáhat své pohledávky od jiných subjektů a podle jejich přísunu postupně vyřizovat své závazky. Poslední zpráva z 24.10.2012, kde mi sdělují, že mám být i nadále trpělivý. Na další urgence již vůbec nereagují.


Produkt

zákaznické ID 5836


Požadované řešení

Uhrazení dlužné částky


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.8.2014 15:37, před 8 lety

V případě, že dle smlouvy má být uvedená částka vrácena a není-li ve smlouvě stanovena lhůta pro vrácení, je společnost povinná vydat smluvenou částku ve lhůtě přiměřené nebo dodatečně stanovené. Pokud se tak nestane, ocitá se v prodlení.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.8.2014 11:42, před 8 lety

Spotřebitel ke stížnosti uvedl následující:
Dobrý den, opravdu velmi děkuji za pomoc při řešení stížnosti #4066 Neuhrazení vratné kauce - přebytku účtu. Peníze jsem obdržel 22.8.2014 s následujícím vysvětlením: (21.08.2014 08:45:33) Dobrý den, omlouváme se za zpoždění zaslání vratné kauce, dnes Vám bude částka zaslána na Váš osobní účet. Děkujeme za trpělivost.