Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2536
Z toho za letošní rok:219
Stále v řešení:157
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 489 stížnostech.

#40684Ukončení účtu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 den 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.03.2020, před 17 dny

Klára Svobodová

Znění stížnosti

Dobrý den,

Asi jako všichni, jsem nemile překvapená praktikami této seznamky, dne 23.3.2020 jsem uzavřela s nimi smlouvu a hle, po uzavření se dozvídám o vysokých platbách za členství. Jejich podmínky jsou silně matoucí. Vyzvala jsem emailem o vysvětlení a pomoc a nic se neděje. Proto žádám o případnou pomoc zde. Moc děkuji Klára Svobodová


Produkt

U společnosti be2 jsem za poplatek 156kc objednala měsíční prémiový účet. Ale bohužel hned po aktivaci jsem se dozvěděla, že mi bude sttžena částka automaticky 2247 Kč. Na moje emaily nikdo nereagune


Požadované řešení

Ukončení premioveho účtu před uhrazení platby


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2020 16:51, před 16 dny

Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.

Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně společnosti mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento e-mail, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a takové jednání jde k tíži společnosti.

Z důvodu předběžné opatrnosti spotřebiteli doporučujeme také oslovit jeho banku s případnou žádostí o zablokování karty.

Kromě podání stížnosti prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz se může spotřebitel přidat také k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webu www.neferoveseznamky.cz.

Reakce společnosti

Publikováno
26.3.2020 02:23, před 15 dny

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com

Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Zkontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.

Děkujeme Vám.


Klára Svobodová

Uzavření stížnosti

Publikováno
26.3.2020 09:27, před 15 dny

Hodnocení: