Počet nahlášených stížností: | 330 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
Píši kvůli prosbě o prominutí poplatku za registraci. Prohlíželi jsme si s babičkou rrality a přehodilo nás to na vaši stránku kde byla vyžadována registrace. Tu jsem provedla, nikde jsem neviděla žádné oznámení, že by následující služba měla být zpoplatněna, už vůbec jakou finanční částkou. V případě že bych byla informována že je služba placená tak bych se neregistrovala protože já o žádnou nemovitost zájem nemám. Bohužel nemám finanční prostředky na nemovitost ani na tento velký poplatek a proto ae omlouvám ale nemám prostředky na to, abych si mohla takový poplatek dovolit. Pokud vím ani jsem nedostala žádné informace a informace mi přišly až ted na email po mém telefonátu na vaši ústřednu že bych ráda zrušila tu registraci... Vyhověno mi nebylo a pouze přišel mail s nějakými informaceni o nemovitosti o kterou nemám zájem.
Žádám vás tedy, prosím, o prominutí poplatku a zrušení zrušení mé registrace. Pokud bych v budoucnu chtela využít vaše služby, alespoň už bych si poplatku byla vědoma. Ale nyní jsem si vědoma nebyla a nikde jsem upozornění nevidela.
Děkuji
neopravneny poplatek kvuli jeho neviditelnosti
Prosim o prominutí poplatku v plné výši.
|
Tweet |