Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2597
Z toho za letošní rok:282
Stále v řešení:147
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 492 stížnostech.

#40712Zrušení prodloužení VIP Premium členství

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 dny 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.03.2020, před 2 měsíci

Adam Müller

Znění stížnosti

Už včera jsem popsal svou stížnost kvůli VIP Premium členství na Academic Singles. Ale zapomněl jsem uvést datum, kdy jsem si VIP Premium členství zakládal. Zakládal jsem si ho Dne 24.3.2020 aby bylo jasné, že se hned obracím na zrušení automatického prodloužení VIP Premium členství na Academic Singles.

Ale pro upřesnění chci dodat jméno a adresu: viz osobní údaj


Prosím nechci automaticky prodloužit VIP Premium členství v Academic Singles. Píšu zde, jelikož se nemůžu vůbec dostat na Váš zákaznický servis Academic Singles.

Děkuji za pochopení.


Produkt

VIP Premium členství na Academic Singles


Požadované řešení

Prosím automaticky neprodlužovat VIP Premium členství na Academic Singles.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2020 09:50, před 2 měsíci

Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.

Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně společnosti mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento e-mail, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a takové jednání jde k tíži společnosti.

Z důvodu předběžné opatrnosti spotřebiteli doporučujeme také oslovit jeho banku s případnou žádostí o zablokování karty.

Kromě podání stížnosti prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz se může spotřebitel přidat také k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webu www.neferoveseznamky.cz.

Reakce společnosti

Publikováno
26.3.2020 02:23, před 2 měsíci

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com

Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Zkontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.

Děkujeme Vám.


Adam Müller

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.3.2020 12:17, před měsícem

Dobrý den.

Děkuji, budu Vás tedy kontaktovat přímo na uvedenou adresu.

Věřím že se vše dobře vyřeší...

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.3.2020 16:45, před měsícem

Stížnost tedy přeřazujeme zpět na spotřebitele, aby měl možnost informovat o postupu a případně stížnost uzavřít.


Adam Müller

Reakce spotřebitele

Publikováno
27.3.2020 13:36, před měsícem

Dobrý den.

Tímto bych chtěl říct že věc už je Plně vyřešena a vše dopadlo dobře.
Ukončuji tedy konverzaci a uzavírám svou stížnost.

Děkuji Vám.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2020 15:52, před měsícem

Vzhledem k tomu, že se spotřebitel dohodl s podnikatelem na řešení sporu, stížnost uzavíráme.