Společnost


Ateli, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:475
Z toho za letošní rok:163
Stále v řešení:17
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

74%
26%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#40769Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 4 dny 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.03.2020, před 5 měsíci

Josef Hnilicka

Znění stížnosti

16.1.2020 objednano zbozi,zbozi zaplaceno,mezni termin dodani 16.3.2020.po nekolika telefonech a podani reklamace se nic nemeni,zaplacene zbozi stale nemam.zakazka:102369261


Produkt

Vyrovnavac nerovnosti karoserie


Požadované řešení

Chci objednane zbozi


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.3.2020 10:26, před 5 měsíci

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Reakce společnosti

Publikováno
31.3.2020 16:27, před 4 měsíci

dodací lhůta u produktu činí obvykle 10-30 (nejpozději 60) kalendářních dnů ode dne odeslání, protože je zboží odesíláno přímo ze zahraničí.
K odeslání Vaší zásilky došlo dne 25.3.2020, Vaše zboží je tedy na cestě k Vám.

V případě Vaší zásilky lze její stav sledovat podle sledovacího čísla: SF6041118391173
na následujících stránkách

https://www.17track.net/cs

https://www.postaonline.cz/trackandtrace (pro Českou republiku)

https://tandt.posta.sk/ (pro Slovenskou republiku).

Pokud máte jakékoliv další dotazy k Vaší objednávce, kontaktujte nás. Rádi Vám poradíme.



Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.4.2020 21:52, před 3 měsíci

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.5.2020 21:28, před 2 měsíci

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.