Počet nahlášených stížností: | 1194 |
Z toho za letošní rok: | 12 |
Stále v řešení: | 5 |
Měl jsem balík s doručením na mou adresu. Kurýr, který rozváží pro Karvinou jí místo doručení na adresu odložil v parcel shopu. Balík byl pro mně, ale v kontaktech adresy i tel. čísla byla uvedena manželka, která byla celou dobu doma a snažila se dopravci dovolat po uplynutí daného času doručení který byl v první sms od kurýra, telefon samozřejmě nezvedal, pak přišla druhá sms že je balík na parcel shopu. Zásilku jsem měl předem zaplacenou tak se mu asi nechtělo jet před barák. Dpd i gls i v této situaci koronavirus mi během tohoto týdne doručili zásilky normálně domů na adresu a taky byly placené předem. Taky chodím do práce a musím mít osobní kontakt se zákazníky. Navíc i chování kurýra je hrozné. Ten co k nám jezdil předtím byl ochotný a vstřícný.
Balík z e-shopu
Snížení platu kurýra nebyl to první případ
|
Tweet |