Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1194
Z toho za letošní rok:12
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#40812Dovoz místo na adresu do parcel shopu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.03.2020, před 4 lety

Petr Adamczyk

Znění stížnosti

Měl jsem balík s doručením na mou adresu. Kurýr, který rozváží pro Karvinou jí místo doručení na adresu odložil v parcel shopu. Balík byl pro mně, ale v kontaktech adresy i tel. čísla byla uvedena manželka, která byla celou dobu doma a snažila se dopravci dovolat po uplynutí daného času doručení který byl v první sms od kurýra, telefon samozřejmě nezvedal, pak přišla druhá sms že je balík na parcel shopu. Zásilku jsem měl předem zaplacenou tak se mu asi nechtělo jet před barák. Dpd i gls i v této situaci koronavirus mi během tohoto týdne doručili zásilky normálně domů na adresu a taky byly placené předem. Taky chodím do práce a musím mít osobní kontakt se zákazníky. Navíc i chování kurýra je hrozné. Ten co k nám jezdil předtím byl ochotný a vstřícný.


Produkt

Balík z e-shopu


Požadované řešení

Snížení platu kurýra nebyl to první případ


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému