Společnost


Interdate S.A.

Počet nahlášených stížností:625
Z toho za letošní rok:80
Stále v řešení:49
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

81%
19%
Toto skore je založeno na 144 stížnostech.

#40851Zrušení

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 28 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.03.2020, před měsícem

David Moudrý

Znění stížnosti

Dobry den prosim o zruseni uctu C-date.Uz jednou jsem jim psal ze uz to dale nechci ale i tak mi prisla upominka na za placeni dalsich 6mesicu. O zruseni jsem jim psal 28.10.2019 a dnes mi prislo "Dne 2.3.2020 bylo Vaše předplatné pod emailovou adresou czdevilmaycry@gmail.com, které bylo zakoupeno dne 1.8.2019 na www.c-date.cz, automaticky obnoveno na 6 měsíců" a uz nevim co s tim. Vyhrozuji pokutou kdyz nezaplatim do 4.4.20


Požadované řešení

Nechci jim platit za dalsich 6mesicu kdyz jsem jim v cas napsal email ze o dalsi predplatne nemam zajem. Pokud to musim zaplatit ok ale aspon to zrusit kdyz moji zadost o zruseni ignoruji.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2020 10:39, před měsícem

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) se placený smluvní vztah na určité období automaticky prodlužuje o zvolené nebo uvedené období, pokud není 14 dní před uplynutím původního období vypovězen. Smluvní závazek je možné i poté vypovědět, spotřebitel však dle VOP nemá právo na vrácení platby, kterou již provedl. Výpověď lze zaslat ve stanovené výpovědní lhůtě prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu a jakožto důkaz o provedeném vypovězení smlouvy lze společnosti následně přeposlat výpovědní email, či kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení pošty o odeslání výpovědi formou dopisu.

Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné e-mailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Kromě podání stížnosti prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz se může spotřebitel přidat také k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webu www.neferoveseznamky.cz.

Reakce společnosti

Publikováno
30.3.2020 16:09, před měsícem

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese: zdenek.vencl@c-date.com

Mějte prosím na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/Junk). Zkontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.

Děkujeme Vám.


David Moudrý

Reakce spotřebitele

Publikováno
31.3.2020 17:03, před měsícem

Stale jsem nepochodil krom vyhruzek ze pokud nezaplatim tak to predaj dal a budu na listine dluzniku. Zaplatim to ale prosim o zruseni toho uctu. Ten jejich papir nemam jak vyplnit a poslat meilem. To ze jim napisu ze zadam o ukonceni neberou tak nevim co dal.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.4.2020 15:43, před měsícem

Spotřebiteli doporučujeme přeposlat původní zprávu a ukončení členství a trvat na tom, že jakékoliv pozdější prodloužení ze strany společnosti bylo neoprávněné, a tedy spotřebitel nemusí nic platit. Společnost zároveň vyzýváme, aby ustoupila od všech neoprávněných kroků vůči spotřebiteli.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.