Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o

Počet nahlášených stížností:381
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

91%
9%
Toto skore je založeno na 136 stížnostech.

#40902Nelze se dovolat, na email nereagují

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

18 hodin 28 minut

Detail stížnosti

Publikováno
30.03.2020, před 4 lety

Adam Brýdl

Znění stížnosti

Dobrý den dne 21.3.2020
jsem s Vámi uzavřel koupení věrnostního programu. Číslo smlouvy 1457853.
I přeš opětovné volání na telefonní číslo uvedené na Vašich stránkách, automat, který zde je mě není schopen spojit s operátorem.
Odeslal jsem tedy e-mailem formulář ukončení smlouvy, uváděný na vašich internetových stránkách na e-mail, který je tam rovněž uveden (info@naturamed.cz).
BEZ REAKCE.
Dnes dne 30.3.2020, jsem odeslal žádost o zrušení znovu.
Příští pokud bude řešen osobní návštěvou.
Vzhledem k tomu že to není 14 dní od objednání, mám právo odstoupit od bez udání důvodů v souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Žádám ukončení smlouvy a zasílání produktů. Vyřazení dat z evidence společnosti v souladu se zákonem na ochranu osobních údajů.


Produkt

CardioMax Omega-3


Požadované řešení

Žádám ukončení smlouvy a zasílání produktů. Vyřazení dat z evidence společnosti v souladu se zákonem na ochranu osobních údajů.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému