Počet nahlášených stížností: | 1194 |
Z toho za letošní rok: | 12 |
Stále v řešení: | 5 |
Již 4x jsem od společnosti PPL neobdržel balík -musel jsem si zajet na výdejní místo.Evidentně nefunguje v naší lokalitě kurýr .Když se mi to stalo podruhé volal jsem prostřednictvím operátora PPL a nahlásil.Tím to ale neskončilo v krátké době jsem měl obdržet balík který světe div se zase přes to že jsme byli doma řidič nemohl doručit ani né za týden manželka objednala dcerce zboží které mělo dojít zase včetně dopravy až k nám. Vše se opakovalo .To už jsem na lince žádal o jméno kurýra a jeho nadřízeného -bylo mi řečeno že to mi nemohou sdělit tak jsem se nahlásil že bych rád aby se se mnou teda dotyčný nadřízený spojil.Takže pro shrnutí : kurýr chudáček se nám domů snažil balík dopravit a přesto že jsme byli doma tak jsme nereagovali na volání ,troubení a hlůasité volání.
Rád bych aby nesl kurýr za své jednání důsledky .Ze spotřebitelského pohledu je to v rozporu když si platím dopravu .
|
Tweet |