Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1194
Z toho za letošní rok:12
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#40941Opětovně nedovezený balík

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 19 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
31.03.2020, před 4 lety

Jiří Sady

Znění stížnosti

Již 4x jsem od společnosti PPL neobdržel balík -musel jsem si zajet na výdejní místo.Evidentně nefunguje v naší lokalitě kurýr .Když se mi to stalo podruhé volal jsem prostřednictvím operátora PPL a nahlásil.Tím to ale neskončilo v krátké době jsem měl obdržet balík který světe div se zase přes to že jsme byli doma řidič nemohl doručit ani né za týden manželka objednala dcerce zboží které mělo dojít zase včetně dopravy až k nám. Vše se opakovalo .To už jsem na lince žádal o jméno kurýra a jeho nadřízeného -bylo mi řečeno že to mi nemohou sdělit tak jsem se nahlásil že bych rád aby se se mnou teda dotyčný nadřízený spojil.Takže pro shrnutí : kurýr chudáček se nám domů snažil balík dopravit a přesto že jsme byli doma tak jsme nereagovali na volání ,troubení a hlůasité volání.


Požadované řešení

Rád bych aby nesl kurýr za své jednání důsledky .Ze spotřebitelského pohledu je to v rozporu když si platím dopravu .


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému