Společnost


BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s.

Počet nahlášených stížností:58
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#40959Pojištěním schopnosti splácet - nesmyslné zamítnutí

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

23 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
31.03.2020, před 4 měsíci

Josef Ounický

Znění stížnosti

Jsem velice nespokojený s pojišťovnou BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s., s pojištěním schopnosti splácet - nejenže nejsou schopni si zařídit požadované dokumenty, neustálé, průtahy, vyžadují stále další dokumenty a hledají pouze výmluvy jak se placení vyhnout. Zranil jsem si nohu byl operován a 4 měsíce se to léčilo, vše v době kdy jsem pojištění měl už dávno uzavřené. Vše jsem řádně podal, do ověřovací zprávy mi doktorka napsala, že jsem před lety měl operaci, té samé nohy, a že vše bylo zahojené a dávno vyléčené, ale to pojišťovnu nezajímá, Žádost zamítnuta!


Produkt

pojištěním schopnosti splácet


Požadované řešení

uznání pojistné události dle platných předpisů


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.4.2020 22:17, před 4 měsíci

Práva a povinnosti smluvních stran jsou upraveny v pojistných podmínkách. V případě zamítnutí práva na pojistné plnění, může spotřebitel požadovat zdůvodnění zamítnutí. Nesouhlasí-li s důvody zamítnutí, má možnost podat stížnost. Nebude-li spotřebitel ani s tímto úspěšný, má možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Společnost BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti řešení sporů přes veřejný portál Vasestiznosti.cz. Nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat prostřednictvím své infolinky na telefonním čísle 234 240 234 nebo písemným kontaktem na adrese Boudníkova 2506/01, 180 00 Praha 8-Palmovka. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.