Společnost


ROPETA LTD - Huglo.cz

Počet nahlášených stížností:99
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#40965Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 11 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.03.2020, před 4 lety

Eva Samková

Znění stížnosti

21.3.2020 jsem si objednala 3 x rouška za 355 Kč včetně poštovného, kterou jsem ihned uhradila. Od té doby mi do mailu chodí téměř denně upozornění, abych uhradila částku 355 Kč, že je objednávka prý již připravena k odeslání. Přesto, že jsem přes jejich formulář již doložila 23.3.2020 doklad o zaplacení, na které vůbec nereagují, tak jejich upozornění mi chodí stále dokola do mailu. Nikde nemají uvedený kontakt, kam bych mohla napsat, nebo zavolat, prostě začarovaný kruh!!!! Nevím jak z nich mám dostat požadované zboží, případně vrátit své peníze. Je to zjevně podvod! Děkuji


Produkt

3 bavlněné roušky


Požadované řešení

Dodat požadované zboží, případně vrátit své peníze.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému