Společnost


UNI HOBBY, a.s.

Počet nahlášených stížností:19
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#40982Stav objednávky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 22 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.04.2020, před 4 lety

Kateřina Honová

Znění stížnosti

Čtyřikrát voláno na linku informací z toho mě třikrát nepříjemná paní přepojila na hluchou linku i když jsem jí stále opakovala, že linka je hluchá, poté paní snědla asi vtipnou kaši a přepojila mě na vrátnici s tím, že tam určitě můj dotaz na stav objednávky se mnou vyřeší. To samé zkoušel přítel a byl taky více než dvakrát přepojen na hluchou linku. Objednávka byla uskutečněna 3.3. s tím, že dodací lhůta je 3-4 týdny. Od té doby nepřišel jediný email o vyexpedování nebo stavu objednávky. Objednávka byla již zaplacena na počátku a zboží nikde, nic se o něm neví, pro nás jako zákazníka je samozřejmě tato situace velmi znepokojivá a už teď víme že u Uni hobby si nikdy více už nic neobjednáme s tímto přístupem.


Produkt

Zárubně dveří, objednání na pobočku v Pardubicích


Požadované řešení

Doručit zaplacené zboží v dané dodací lhůtě.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému