Počet nahlášených stížností: | 19 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Čtyřikrát voláno na linku informací z toho mě třikrát nepříjemná paní přepojila na hluchou linku i když jsem jí stále opakovala, že linka je hluchá, poté paní snědla asi vtipnou kaši a přepojila mě na vrátnici s tím, že tam určitě můj dotaz na stav objednávky se mnou vyřeší. To samé zkoušel přítel a byl taky více než dvakrát přepojen na hluchou linku. Objednávka byla uskutečněna 3.3. s tím, že dodací lhůta je 3-4 týdny. Od té doby nepřišel jediný email o vyexpedování nebo stavu objednávky. Objednávka byla již zaplacena na počátku a zboží nikde, nic se o něm neví, pro nás jako zákazníka je samozřejmě tato situace velmi znepokojivá a už teď víme že u Uni hobby si nikdy více už nic neobjednáme s tímto přístupem.
Zárubně dveří, objednání na pobočku v Pardubicích
Doručit zaplacené zboží v dané dodací lhůtě.
|
Tweet |