Společnost


HP TRONIC, s.r.o. (dříve DATART INTERNATIONAL,a.s.)

Počet nahlášených stížností:227
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#41020Neadekvátní a neprofesionální chování zaměstnance na reklamačním oddělení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 10 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
02.04.2020, před 4 lety

Jan Müller

Znění stížnosti

Reklamoval jsem u vás mikrovlnnou troubu která mě byla poslána z vašeho e- shopu z Jiren z centrálního skladu. Při rozbalení zásilky jsem zjistil že je trouba poškozená na horní straně, promáčklý plech. Při dopravě nebylo možné rozbití neboť obal byl nepoškozen. Hned po převzetí zásilky jsem volal na vaší info linku, kam sem též poslal popis a fotografii závady. Bylo mi též řečeno abych to reklamoval také u dopravce,coz myslím že se dopravou stát nemohlo a že byla trouba dána do obalu už takto poškozená. Po 3 dnech dopisování a domlouvání jsem byl přepojen na reklamační oddělení kde jsem mluvil s panem R. jehož chování a přístup ke mě jako k zákazníkovi byl velice neprofesionální a neadekvátní. Myslím že ne jenom já ale i více lidí si u vás těžko něco koupi po těchto zkušenost.


Produkt

Mikrovlnná trouba Gallet FMOM 205B číslo objednávky : 1302068418 číslo faktury : 1620099099


Požadované řešení

Chtěl jsem výměnu zboží abych ho mohl používat a ne zdlouhavé řešení úřední cestou.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému