Počet nahlášených stížností: | 521 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 6 |
V životě už na Mallu nenakoupím. Nechápu to, co je teď ze strany obchodu předváděno a budu ráda, když mi někdo podá vyjádření.
Před cca 14ti pracovními dny jsem odeslala platbu za zboží.
Několik dní sledovala stav objednávky s tím, že mi to stále hlásilo, že se objednávka vyřizuje.
Po několika dnech, kdy se stále nic nedělo jsem se snažila dovolat na infolinku. NIC ! Neustálé odkazování na stránky a na mailovou komunikaci.
Musela jsem si tedy začít "dopisovat" s pověřenými osobami na FB. Odpověď ze strany Mallu na FB chatu je 1x za den !!!
Po cca 3 dnech jsem se tedy dopátrala k tomu, že moje platba nebyla zaevidována a můj kontakt byl předán na informačí oddělení.
Zde mi přišel mail, že do 3 prac. dní mám peníze zpět na účtu.
DNES JE JIŽ 4. DEN A PENÍZE STÁLE NEMÁM.
NIKDO MI Z MALLU NA FACEBOOKU (JEDINÁ PLATFORMA, KDE JE MOŽNÉ S NĚKÝM SPOJIT) NEODEPISUJE A JÁ UŽ OPRAVDU NEVÍM, JAK TO MÁM ŘEŠIT.
Rozhodně nedopoučuji a znova už opravdu nenakoupím.
https://www.mall.cz/in-line-brusle/quad-koleckove-brusle-nq8400-s-ruzove-100010894287
Omluva ze strany Mallu a vyjádření, proč tým Mallu, kde mají pracovní domu od 8 hodin do pozdě odpoledne není schopen odepisovat aspoň 1x za 4 hodiny.
O vrácení částky ani nemluvím ...
|
Tweet |