Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:521
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

49%
51%
Toto skore je založeno na 136 stížnostech.

#41034NEVRÁCENÁ platba, nedoručení zboží a nekomunikování !

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 15 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.04.2020, před 4 lety

Marie Carbochová

Znění stížnosti

V životě už na Mallu nenakoupím. Nechápu to, co je teď ze strany obchodu předváděno a budu ráda, když mi někdo podá vyjádření.
Před cca 14ti pracovními dny jsem odeslala platbu za zboží.
Několik dní sledovala stav objednávky s tím, že mi to stále hlásilo, že se objednávka vyřizuje.
Po několika dnech, kdy se stále nic nedělo jsem se snažila dovolat na infolinku. NIC ! Neustálé odkazování na stránky a na mailovou komunikaci.

Musela jsem si tedy začít "dopisovat" s pověřenými osobami na FB. Odpověď ze strany Mallu na FB chatu je 1x za den !!!
Po cca 3 dnech jsem se tedy dopátrala k tomu, že moje platba nebyla zaevidována a můj kontakt byl předán na informačí oddělení.
Zde mi přišel mail, že do 3 prac. dní mám peníze zpět na účtu.

DNES JE JIŽ 4. DEN A PENÍZE STÁLE NEMÁM.
NIKDO MI Z MALLU NA FACEBOOKU (JEDINÁ PLATFORMA, KDE JE MOŽNÉ S NĚKÝM SPOJIT) NEODEPISUJE A JÁ UŽ OPRAVDU NEVÍM, JAK TO MÁM ŘEŠIT.

Rozhodně nedopoučuji a znova už opravdu nenakoupím.


Produkt

https://www.mall.cz/in-line-brusle/quad-koleckove-brusle-nq8400-s-ruzove-100010894287


Požadované řešení

Omluva ze strany Mallu a vyjádření, proč tým Mallu, kde mají pracovní domu od 8 hodin do pozdě odpoledne není schopen odepisovat aspoň 1x za 4 hodiny.
O vrácení částky ani nemluvím ...


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému