Počet nahlášených stížností: | 151 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den
10.2. 2020 jsem si objednala pánskou teplákovou soupravu a zaplatila on-line platební bránou. U zboží bylo napsáno skladem u dodavatele, odeslání do 24h. Bohužel co uvedeno nebylo, že dodavatelem je Čína, v tom případě bych objednávku vůbec neuskutečnila.
17.2. 2020 jsem od společnosti obdržela e-mail, že je zásilka na cestě, to jsem ještě ale netušila, že provádějí objednávky z Číny.
Po pěti dnech jsem napsala mail, že zboží jsem stále neobrdžela a bylo mi odepsáno, že čekací lhůta je 40 dnů. Po tomto e-mailu jsem se o společnost začala více zajímat a tehdy jsem zjistila, že objednávají z Aliexpressu a v recenzích na tuto společnost se nachází mnoho špatných zkušeností.
Po uplynutí lhůty 40 dnů jsem stále objednané a zaplacené zboží neobdržela. Poslala jsem e-mail , že jsem zboží neobdržela a jaký nyní bude postup. Tentýž den jsem dostala odpověď, kde byl pouze okopírovaný reklamační řád, který mají uvedený na webu. Znovu jsem odepsala, že se nevyjádřili k mému problému, že zboží nechci vracet, protože mi vůbec nepřišlo. Od té doby nereagují.
Nemám zboží ani peníze a prosím o vaši pomoc
Děkuji
Pánská tepláková souprava GUESS03 – vínovomodrá velikost M 824, kč
Přeji si vrátit peníze na můj účet za nedodané zboží po uplynutí doby delší než 40 dnů
|
Tweet |