Počet nahlášených stížností: | 635 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 0 |
Predelavala jsem si internet na jinou adresu. Prijel pan podíval se a řekl že neví ať si to zjistím a domluvím si jiný termín. Přijel po druhé rozvrtal mi čtyřikrát plovoucí podlahu, natahnul kabl a až pak zjistil Ze je kabl hluchý. Což si mel zkontrolovat nez něco vrtak. za dva dny přijel známý od Sitelu a řekl že internet tam vede ale že je zazdeny ve fasádě. Volala jsem ma t-mobile a řekli mi že můžu skusit tedy router který bere signál vzduchem, říkám dobře skusim,zmínila jsem se o zbytečně rozvrtane plovoucí podlaze a nic se nedělo. Proto žádám o nějaké řešení, jelikož jsem v nájmu a musím škodu uhradit.
Pevný internet
Rada bych nějakou kompenzaci za zničenou plovoucí podlahu, kterou musím uhradit.
|
Tweet |