Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:635
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#41216Pevný internet

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

24 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.04.2020, před 4 lety

Pavlína Trnkalová

Znění stížnosti

Predelavala jsem si internet na jinou adresu. Prijel pan podíval se a řekl že neví ať si to zjistím a domluvím si jiný termín. Přijel po druhé rozvrtal mi čtyřikrát plovoucí podlahu, natahnul kabl a až pak zjistil Ze je kabl hluchý. Což si mel zkontrolovat nez něco vrtak. za dva dny přijel známý od Sitelu a řekl že internet tam vede ale že je zazdeny ve fasádě. Volala jsem ma t-mobile a řekli mi že můžu skusit tedy router který bere signál vzduchem, říkám dobře skusim,zmínila jsem se o zbytečně rozvrtane plovoucí podlaze a nic se nedělo. Proto žádám o nějaké řešení, jelikož jsem v nájmu a musím škodu uhradit.


Produkt

Pevný internet


Požadované řešení

Rada bych nějakou kompenzaci za zničenou plovoucí podlahu, kterou musím uhradit.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému