| Počet nahlášených stížností: | 258 |
| Z toho za letošní rok: | 0 |
| Stále v řešení: | 0 |
85%
15%
Dobrý den. Dnes dostala email ze na poště dne 9.4.2020 převzali do přepravy zásilku Balík Do ruky od odesílatele Helvetia Apotheke s podacím číslem DR1150874697U. Ale já nic neobjednavala a proto nechci tu zásilku vyzvedávat. Prosím už nic ne zaslat na moji adresu. Děkuji p
Nezasílat už nic
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani ho o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla uzavřena a bylo již ze strany společnosti plněno.
Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu.
Dobrý den,
s paní dořešeno na zákaznickém oddělení, balíček nevyzvedne a nám se vrátí zpět.
Jen upozorňujeme, že nikdy nic neposíláme bez předchozího objednání! Objednávka byla učiněna po telefonu.
S pozdravem
zákaznický servis
Helvetia Apotheke
Vyjádření dTestu
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Vyjádření dTestu
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.