Společnost


ShipGratis Limited - POŠTA ZDARMA

Počet nahlášených stížností:86
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 12 stížnostech.

#41301Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 6 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.04.2020, před 4 lety

Lucie Šindelářová

Znění stížnosti

Dobrý den.Dne 20.3.2020 jsem si objednala 2x Respirační rouška s normou KN95 Rouška KN95 na webové stránce postazdarma.cz (č.obj.1200133629) a ten den jsem objednávku zaplatila na účet 1387473949/2700 ,částka 498kč.Již dva týdny se snažím dovolat na uvedené kontaktní číslo +420 222 703 432,kde mají nahraný pouze záznamník a není možné normálně komunikovat.Také jsem poslala několik zpráv na email info@postazdarma.info,bohužel bez odpovědi.Byla bych ráda,kdyby mi platba byla vrácena,ale bez komiunikace bohužel nevím,jak pokračovat.
Děkuji za odpověď,Lucie Šindelářová


Produkt

2x Respirační rouška s normou KN95 Rouška KN95 č.obj.1200133629


Požadované řešení

Jelikož se dva týdny pokouším s prodejcem spojit,bez úspěchu a také po vyhledání recenzí,kdy je zcela zřejmé,že zboží již nikdy nedorazí,dle stovky stejných stížností,žádám o navrácení platby 498kč.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému