Počet nahlášených stížností: | 426 |
Z toho za letošní rok: | 9 |
Stále v řešení: | 7 |
Dobrý den, ráda bych poukázala na chyby v Chýni v Bille. Už po třetí se mi stala nepříjemná věc a chci na to už upozornit! Nevím kdo to tam vede, ale nemá to asi moc pod kontrolou a měl by to tam dát už do pořádku. Koupili jsme tam v úseku masa prošlé zboží, na informacích jsem se od nikoho nedočkala omluvy jen dlouhého čekání než dohnali prodavačku a ta mi musela vrátit peníze a dát za své nějaké produkty. Prej je to její chyba a ne nikoho jiného , ok přešla jsem to a nic nenahlásila i když to nebylo úplně vhodný. Po měsíci jdu znova nakoupit a chtěla jsem koupit sýr se slevou 50%, pokladní namarkovala plnou cenu - ne jen mě byl tam další zákazník co řešil to samé. Musela jsem k jiné pokladní a ta nebyla schopna mi sdělit kolik syr vlastně stojí, protože na obale byla plná cena, 50% a pak nějaká ještě jiná. čekala jsem dlouho a vyšla jsem ven, že pošlu syna protože se mi udělalo špatně z jednání a nechtěla jsem vyvádět. Syn šel na pokladnu a tahle pokladní blond ukrajinského původu ho úplně ignorovala a kolega co za ní přišel si sundal roušku a mému synovi řekl ať jde jinam. Když to trvalo dlouho vešla jsem do Billy a na syna , proč to tak trvá a pokladní zamnou přilítla a dala mi do ruky nějaký peníze, že je to za ten sýr. A aby toho nebylo málo, opět problém s nepříjemným asi opět ukrajinsykm pokladním, který se absolutně neumí chovat , protáčel panenky protože jsem nemohla rychle najít kartu a on na mě něco spustil a když jsem se ho ptala co jako řekl, říkal, že prý jsem něco vyvovala a že on je tam pro mě!! Já už neměla ani sílu jít za vedením ,protože tohle už je vrchol , chci aby to tam někdo vzal už v úvahu, co se tam děje a jak si pokladní stěžují zákazbníkům, že pro ně nemáte pomůcky atd atd co nám je do toho. Děkuji za nějaké vyjádření z Vaší strany. Já už tam nikdy nevlezu a moje rodina taky ne a upozornim známý , protože myslím, že s tímhle přístupem zákazníků Vám přibývat nebude. Za mě tahle prodejna _Katastrofa.
Určitě by mělo proběhnout nějaké pořádné školení pracujících ,aby lépe kontrolovali zboží kvůli expiraci, naučit dávat slevu na pokladně, byt více pozorný, k lidem přistupovat se slušností a úctou , uvědomit si, že by si Váš zaměstnanec neměl stěžovat lidem na Váš systém.
|
Tweet |