Počet nahlášených stížností: | 500 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
23.10.2019 jsem objednal a předem zaplatil z Vevio.cz pláštěnku. Materiál neodpovídal funkčnosti, jiná barva knoflíků a švy byly nekvalitní. 3.1.2020 jsem podal reklamační formulář. 28.2.2020 konečně napsali, že otevírají reklamační protokol k posouzení, na které mají 30 dní. 7.4.2020 mojí žádost zamítli s řešením, že dodavatel reklamaci zamítl a oni s vrácením platby nemohou nic dělat. Žádal jsem i jejich adresu, abych mohl zboží vrátit a oni mi poslali zpět mé peníze. Na to jsem ale nedostal žádnou odpověď.
Stylová dámská nepromokavá/větruvzdorná bunda - 699,-
Vrácení peněz za vrácené zboží.
|
Tweet |