Společnost


Globalmall s.r.o.

Počet nahlášených stížností:72
Z toho za letošní rok:6
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#41403Nedokončená reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.04.2020, před 12 měsíci

Tomáš Kraus

Znění stížnosti

Dobrý den,před rokem 18.4.2019 jsem zakoupil smrštovaci hadici 45m.Ktera mi vydržela necelé dva měsíce,tak jsem ji reklamoval a nová mi prisla 11.7.2019.A od té doby do 12.4.2020 znovu praskla,snad na stejném místě jak před rokem.Cela objednávka i s reklamací ma číslo 1913408125.


Produkt

Smrštovaci hadice 45m...


Požadované řešení

Reakce:Byl bych rád,kdyby mi byla reklamace uznána a zaslana nova hadice,nebo peníze za tu hadici.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.4.2020 09:52, před 12 měsíci

Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace) musí obsahovat jednak oznámení vady (její popis) a jednak požadovaný způsob vyřízení reklamace (právo). S reklamací je třeba se obrátit na prodávajícího.

Uplatnit práva z vadného plnění není možné, pokud je vadou opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním. Pokud však vytýkaná vada nesouvisí s opotřebením věci, je za tuto vadu odpovědný prodávající.

Prodávající je povinen vyřídit reklamaci nejpozději ve lhůtě 30 dní ode dne uplatnění, pokud se nedohodne se spotřebitelem na lhůtě delší. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Je-li smlouva porušena podstatným způsobem, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.5.2020 10:07, před 11 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.