Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:447
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

21 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (94 z 447)

Hodnocení spokojenosti

70%
30%
Uvedená procenta vychází z 17 hodnocení od spotřebitelů help

#41470BILLA, spol. s r. o., Radimova - Odpozující obsluha pečiva

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 16 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
17.04.2020, před 5 lety

Jana Navrátilová

Znění stížnosti

Billa spol. s.r.o.
Ulice: Radimova
Den nákupu: 14.4.2020 a 17.4.2020
Silně Zapáchající a velmi odpuzující obsluha pečiva.

Mladík,hubené postavy. V bille nakupuji ráda, ale v teto nepříjemne svetové situaci je chyba!! Mít Hygienicky odpuzující obsluhu! Za supermaketem se schází z divnými lidmi vypadající jak chuligani nebo fetáci. DO konce jsem zaslecha že má prodávat drogy. Omluvte mou nepříjemnou stížnost, ale supermarket Billa mam opravdu ráda, ale bohužel jsem musela v tyto dva dny jít pro pečivo do vedlejšího obcodu.


Produkt

Obsluha pečiva


Požadované řešení

..


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.4.2020 21:27, před 5 lety

Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že zaměstnanci společnosti nedodržují hygienické předpisy, je vhodné tento problém řešit přímo na místě s odpovědným vedoucím provozovny. Nedojde-li ani poté k nápravě, má spotřebitelka možnost obrátit se na Krajskou hygienickou stanici. Domnívá-li se spotřebitelka, že by mohlo docházet ke spáchání trestné činnosti, je na místě kontaktovat Policii ČR.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.6.2020 22:47, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.