Počet nahlášených stížností: | 550 |
Z toho za letošní rok: | 10 |
Stále v řešení: | 7 |
Dnes jako ter.prac.v soc.sl.jsem v době mezi 8-10 zajišťovala nákup pro klienta-seniora.Prokazovala jsem se průkazkou organizace,abych zaručila ,že nákup není pro mě.Byla jsem v práci,pracovala jsem,úkon byl součástí smlouvy mezi klientem a organizací.
Nejprve jsem byla odkázána na informace,kde jsem měla vyčkat příchodu odpovědného pracovníka,ředitel tam nebyl.Na přepážku někdo ze zaměstnanců přišel a zase odešel.Po cca 15 min.čekání jsem se zeptala v jakém časovém horizontu asi tak odpovědný člověk přijde.
Bylo mi řečeno,že ona osoba už zde byla a já mám čekat do 10 h. O víkendu jsem v terénu sama,mívám kolem 8 asistencí v rozmezí cca půl hodiny až třeba dvou hodin.U každého klienta musím být v určitou dobu,nemám moc prostoru ohledně času.
Ještě bych pochopila kdyby odpovědná osoba přišla ke mě a řekla"Mrzí nás to,jsme vázani nějakými pravidly ,nelze to."
Ale já jsem ani nikomu nestála za to ,aby mi to řekl "face to face." Ztratila jsem zbytečně čas.Také já pracuji v době krize Covid -19.Vystavuji se nebezpečí,ale svoji práci se i tak snažím dělat zodpovědně.Jsme omezeni pravidly,ale tato doba krize je i o toleranci,úctě a slušném jednání.
Odešla jsem tedy,znechucena jakou mám cenu jako zákazník ,pracovník v sociálních službách.V supermarketu Pennny mě umožnili nakoupit bez problémů,jejich přístup byl v pořádku.
Myslím ,že průkazka pracovníka by měla být dostatečným důkazem k umožnění nákupu imobilního seniora.
|
Tweet |