Společnost


Ateli, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:560
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 112 stížnostech.

#41509Nedodání zaplaceného zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 13 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.04.2020, před 4 lety

Petr Šebesta

Znění stížnosti

dne 24.03.20 č.obj. 102581068, bylo zaplaceno a po nahlášení od Poštovné ZDARMA, že zboží je na poště, pošta uvedla, že pod tímto číslem TX84938921RN nic takové nezná, její čísla dodání jsou jiná?!Současně uvedla zaměstnankyně pošty, že "již tam dnes byl pán, s podobným pro poštu neznámým číslem"?! Dále jsem byl při dalším surfování na internetu a po prohlížení www.Poštovné ZDARMA.cz, upozorněn ČOI, že se jedná o možný podvod, neboť stížností na www.Poštovné ZDARMA.cz na nedodání zaplaceného zboží,je již velké množství. Již jsem se i dotázal an www.Poštovné ZDARMA.cz, kde to vázne (?),jsem ale dostal obecnou, nikoliv konkrétní odpověď, tudíž "hra na čas" a metoda "mrtvého brouka"!


Produkt

dne 24.03.20 č.obj. 102581068


Požadované řešení

jestli zboží někde na poště leží, tak jak dle mého názoru fiktivně www.Poštovné ZDARMA.cz sdělilo, tedy konkrétně u které pošty a pod jakým číslem, pod kterým bude pošta schopna zboží identifikovat.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému