Počet nahlášených stížností: | 654 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den.
Dne 18.5. 2014 byla vytvořena objednávka, který obsahovala i MSI R9 270X GAMING 2G (dále jen GK. Zmíněná Gk byla v pořádku až do 15.7.2014, kdy byla podána reklamace osobně na pobočce. V Reklamaci jsem požadoval nový kus, vzhledem k tomu, že se vada na Gk objevila do 6ti měsíců od jejího nákupu. Nicméně dne 31.7. 2014 mi byla vrácena z reklamace a vyměněna za údajný nový kus. Po podrobnějším prohledání jsem zjistil, že karta nese následky používání, jednalo se o malé škrábance a vadu u konektoru pci-e. Kartu jsem přesto zkusil. Po několika hodinách testování jsem zjistil, že karta se přihřívá a tak 31.7.2014 následoval telefonát na zákaznickou linku, kde mi bylo sděleno, že po domluvě s reklamačním oddělením mi bylo přislíbeno vrácení peněz. Dne 1.8.2014 byla Gk donesena osobně na pobočku k reklamaci. Dne 19.8.2014 mi však byla doručena "nová" karta která mi přišla z reklamace. Následoval opětovný telefonát na zákaznické oddělení, kde jsem se dozvěděl,že slib daný mi slečnou na zákaznické lince nemá žádnou váhu. Po podrobnějším průzkumu jsem zjistil, že i tato karta nese následky použivání, konkrétně oděrky u místa, kde se Gk šroubuje k case.
Děkuji, pokud se tímto případem vůbec budete zabývat, czc se ani neodhodlalo odepsat na mail.
Radek Beneš
VGA ati MSI R9 270X GAMING 2G, 2GB, DDR5, PCI-e "602-V303-13SB1312018870" (sériové číslo karty, která mi byla jako první vrácena z reklamace) / "602-V303-020C1403036435" (sériové číslo karty, která mi byla jako druhá vrácena z reklamace)
Slíbené vrácení peněz.
|
Tweet |