| Počet nahlášených stížností: | 187 |
| Z toho za letošní rok: | 0 |
| Stále v řešení: | 0 |
neoprávněné naúčtování poplatku 99 Kč týdně
žádám o navrácení finanční částky,které mě společnost neoprávněně strhla z mého účtu, aniž bych k tomu vědomě dala souhlas
Je mě 70 roků a vůbec jsem nevěděla co mám dělat,když mě přišla 4 x SMS a to
1.4., 8.4., 15.4., 22.4.- tedy dnes, že se mě strhává vždy 99 Kč. Pro mě je toto hodně peněz - tedy 396,-Kč a nevím,proč někdo neoprávněně druhého poškozuje.
Proto žádám o navrácení peněz a už mě nikdy-nikdy nekontaktujte a nepoškozujte - tedy společnost Content for Mobile
Tedy nevím,zda odešla poslední čtvrtá částka? tedy z dnešního data 22.4.2020
Děkuji
Dana Klimešová
žádám o navrácení peněz - 396,- Kč a již mě nekontaktujte - tedy společnost Content for Mobile
žádám o navrácení peněz - 396,- Kč a již mě nekontaktujte- tedy společnost
od 20.3 -19.4.2020 a to poslední 22.4.-tedy z dneška bude asi v příštím měsíci- pracovnice z O2 mě dnes toto zablokovala,ale nevím,zda si už dnes peníze sebrali??
takže to bude buď 3 x 99,-Kč 297,-Kč
nebo 4 x 99,-Kč 396,-Kč
moc děkuji,že mě pomůžete s mým problémem,kdy někdo zneužije druhého-slabšího
Dana Klimešová
máme společný účet s manželem-tedy je to na jméno Jiří Klimeš
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Kypru, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem
Vyjádření dTestu
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.